דף הבית / חדשות / עוד יותר מיוחד: דוקאטי סטריטפייטר V4 סנטרו
4_Ducati_Streetfighter_Centauro_UC601887_Mid

עוד יותר מיוחד: דוקאטי סטריטפייטר V4 סנטרו

הדוקאטי סטריטפייטר V4 למבורגיני סנטרו היא גרסה אחת ויחידה עם עיצוב שנעשה על-ידי אמן בעל שם שהשתמש במברשות ואצבעות

רק צריך להסתכל בתמונות על היצירה המיוחדת של האמן פאולו טריוליו – הדוקאטי סטריטפייטר V4 למבורגיני סנטרו (Centauro).

האמן האיטלקי פאולו טריוליו (Paolo Troilo) ידוע בזכות העבודות הריאליסטיות שהוא יוצר בעזרת האצבעות שלו. בשנת 2021 הוא שיתף פעולה עם למבורגיני וההוריקן EVO, וכעת הוא לוקח אחת מ-63 היחידות של הסטריטפייטר V4S למבורגיני ומעצב בדרכו הייחודית (כפי שניתן לראות הסרטון) דמות ששוכבת על האופנוע ואוחזת בכידון, כשיד ימין נותנת גז חופשי עם 208 כוחות הסוס של מנוע דזמוסדיצ'י סטרדלה V4 של הדוקאטי.

היצירה – ותחליטו אתם אם זה עדיף על האדום-דוקאטי המסורתי או הירוק-אדום של הסטריטפייטר למבורגיני – מוצגת לצד ההוריקן EVO בתערוכה המתקיימת בימים אלו באיטליה. הדוקאטי סטריטפייטר V4 S למבורגיני נמכר כבר ב-630 יחידות ברחבי העולם, כאשר ה'סנטרו' שבתמונות היא מספר 63 מ-63 היחידות הנוספות שמיועדות אך ורק לבעלי למבורגיני, עם האפשרות לצביעה זהה לאקזוטיקת הארבעה גלגלים שברשותם.

Ducati_Streetfighter_Centauro_Paolo Troilo _1__UC601890_Mid

גרסת הדוקאטי-למבו של הסטריטפייטר V4 S מציעה חישוקים מיוחדים מסגסוגת אלומיניום אשר ייחודית לדגם, יחד עם אום נעילה יחיד מטיטניום שזהה לאחות האקזוטית. יש חלקי קרבון רבים כמו הכנף הקדמית, סופית מפלט האקרפוביץ' מטיטניום, כיסוי המושב האחורי, מעטפת צג ה-TFT, כיסוי פתח מפתח ההתנעה, ולמעשה בכל מקום שרק אפשר. רגליות הרוכב מתכוונות בגרסה הזו והידיות קלות יותר.

כל הקרבון עוזר להוריד כ-3 ק"ג מהמשקל הסופי של הסטריטפייטר V4S, כאשר מעבר לכך אין שינויים לעומת גרסת המקור. המנוע – דזמוסדיצ'י סטרדלה V4 – זהה לפניגאלה V4, עם נפח של 1,103 סמ"ק, והוא מספק 208 כ"ס ב-12,750 סל"ד. עם קיט מרוצים למסלול בלבד, שכולל מערכת פליטה ייעודית של אקרפוביץ' השוקל 6 ק"ג פחות, ניתן להעלות את ההספק ל-220 כ"ס. הסטריטפייטר V4 מספק חבילת אלקטרוניקה נרחבת ביותר הכוללת מערכת ABS מתקדמת להטיה ב-3 מצבים שמאפשרת שליטה בהחלקת הגלגל האחורי בכניסה לפנייה על הבלמים. בנוסף, בקרת אחיזה מהדור האחרון של דוקאטי עם בקרת החלקה ביציאה מהפנייה (בקרת דריפט). יש בקרת זינוק, בקרת ווילי, בקרת בלימת מנוע, וקוויקשיפטר לשני הכיוונים, וכל הבקרות מתאפשרות בזכות יחידת האינרציה של בוש – IMU 6, שמנטרת את התאוצות ב-6 צירים, כך המידע מאפשר לבקרות לעבוד לכל הכיוונים ובסינרגיה מלאה. בגרסת ה-S מכילים מזלג אוהלינס NIX30 ובולם אחורי TTX36 – שניהם של אוהלינס – חשמליים סמי-אקטיביים מדגם SMART 2.0. מערכת הבלמים עם צמד דיסקים קדמיים בקוטר 330 מ"מ, קליפרים של ברמבו מדגם Stylema, וכן משאבת בלם רדיאלית. הסטריטפייטר V4 מגיע עם כנפונים המספקים 28 ק"ג כוח הצמדה במהירות של 270 קמ"ש.

וזה אנחנו עם דוקאטי סטריטפייטר V4 S 'עממי' ו'פשוט':

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

SCOOTER SFIDA SR4_Studio_9

ווג: ה-SR4 מקבל מערכת רדאר אחורית ל-2025

הווג SR4 - קטנוע בנפח 350 סמ"ק החולק את הפלטפורמה של הב.מ.וו C 400 GT - יגיע לישראל עם מערכת התראת רדאר אחורית; המחיר: 38 אלף ש"ח

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן