דף הבית / חדשות / פיאג'ו: בוורלי חדש בנפחים 300 ו-400 סמ"ק
Piaggio-Beverly-2021-002

פיאג'ו: בוורלי חדש בנפחים 300 ו-400 סמ"ק

קטנוע הבוורלי של פיאג'ו מתחדש לשנת 2021 עם שלדה ומתלים חדשים, עוד אלקטרוניקה, ועם מנועים חדשים בנפחים 300 ו-400 סמ"ק

פיאג'ו מציגים גרסה חדשה לבוורלי הוותיק, עם שלדה חדשה, טכנולוגיה נוספת ומבחר של שני מנועים מותאמי יורו 5 בנפחים של 300 ו-400 סמ"ק.

בשנת 2017 נאלצו בפיאג'ו להתאים את הבוורלי לתקנות זיהום האוויר יורו 4 המחמירות של פעם, אז כבר התקינו בו את מנועו של ה-X10 בנפח של 330 סמ"ק, שהחליף את מנוע ה-300 סמ"ק הקודם. כעת ל-2021, עם תקנות יורו 5 העוד יותר מחמירות, מציגים האיטלקים את קטנוע הגלגלים הגדולים (גלגל 16″ מלפנים ו-14″ מאחור) בנפח 300 סמ"ק לצד דגם נוסף עם 100 סמ"ק נוספים.

פיאג'ו בוורלי 2021 - בנפחים 300 ו-400 סמ"ק
פיאג'ו בוורלי 2021 – בנפחים 300 ו-400 סמ"ק

שני המנועים בעלי צילינדר אחד וארבעה שסתומים, שניהם מקוררי נוזל ועם הצתה אלקטרונית. מנוע ה-300 מגיע עם 25.8 כ"ס (19 קילוואט) ב-8,000 סל"ד ו-2.6 קג"מ ב-6,250 סמ"ק. גרסת ה-400 מחליפה הלכה למעשה את גרסת ה-350 הקודמת ומציעה הספק של 35.4 כ"ס (26 קילוואט) ב-7,500 סמ"ק ו-3.8 קג"מ ב-5,500 סל"ד – שיפור של 2.4 כ"ס ו-0.5 ק"ג לעומת הדגם הקודם, שנמכר בארץ.

שלדת העריסה הכפולה חזקה יותר ומגיעה עם בולמי שוואה חדשים מלפנים בקוטר 35 מ"מ וצמד בולמים אחוריים של שוואה מאחור עם 5 מצבי עומס קפיץ. דגם ה-400 מגיע עם צמיגים רחבים יותר מלפנים ומאחור (120/70 לעומת 110/70 ו-150/70 לעומת 140/70 מאחור).

דגמי 2021 מגיעים עם מפתי קרבה KEYLESS, המפעילה את המתג הראשי, את המושב, את פקק מיכל הדלק ואת נעילת הכידון. יש מסך LCD חדש בגודל 5.5″ ומערכת חיבור בלוטות' לסלולר (PIAGGIO MIA Connectivity System) המגיעה כסטנדרט בגרסת ה-400 סמ"ק. יש גם פנסי LED היקפיים.

עיצוב הבוורלי ספורטיבי יותר כעת, עם חישוקים בעיצוב חדש ומחזיק לוחית רישוי מאחורי הגלגל. בנוסף לגרסת הבוורלי, יש גם בוורלי S עם צבעים נוספים לבחור מהם, מושב בשני גווני שחור וחישוקים באפור עכבר.

הפיאג'ו בוורלי החדש יגיע לישראל בתחילת 2021. נכון לעכשיו לא פורסמו המנועים שיגיעו לישראל והמחירים. נעדכן כשנקבל את הפרטים.

פיאג'ו בוורלי S
פיאג'ו בוורלי S

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

8.8 TFT DASHBOARD-2

מסך המגע החדש של ק.ט.מ

בק.ט.מ מציגים את הדור הבא של מסכי ה-TFT, עם שתי אופציות של מסכים גדולים המופעלים על-ידי מגע; בנוסף גם מערכת המתגים שודרגה

2 תגובות

  1. Avatar
    קול-בי קריינות ודיבוב

    יפיוף אמיתי, ולפי המבחנים נראה אחל'ה כלי.
    רק נראה שהוא יותר לעיר ופחות בינעירוני. לפחות בעיצוב. לא ישיבת מנהלים בסתלבט. חבל.
    אבל אולי אני טועה. :)

  2. Avatar

    לקחתי אותו פעם כחליפי מהמוסך כשהאופנוע נכנס לתיקון.
    פצצה של כלי. הקטנוע הכי כיפי שרכבתי עליו ומעבר לניהוג המצוין עם הגלגלים הגדולים שפע של סטייל שאין בשום קטנוע או ערסנוע

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן