בפיאג'ו חושפים דור חדש של הווספה, כאשר ה-GTS מקבל מנוע חדש ושדרוגים נוספים.
בפיאג'ו חשפו לפני כחודש וחצי את גרסת ה-310 החדשה במשפחת ה-MP3 – עם מנוע מוגדל נפח וחסכוני יותר לעומת הקודם; מנוע זה הוצג כעת בגרסה העדכנית של הווספה GTS. המנוע מסוג HPE (ר"ת High Performance Engine – מנוע ביצועים גבוהים) החד-צילינדרי גדל מ-278 ל-310 סמ"ק, עם ההתאמה הנדרשת לתקנות יורו 5+. לעומת 23 כ"ס בדור היוצא הוא מטפס בהספק ל-26.4 כ"ס ב-7,750 סל"ד ונתון מומנט שעומד על 2.3 קג"מ ב-6,000 סל"ד. נתוני המהירות המרבית וגם צריכת הדלק צפויים להשתפר, כאשר מרווח הטיפולים של המנוע הזה בתלת-נוטה עומד על 10,000 ק"מ, ואנו מעריכים כי זה המצב כאן.
הדור הקודם קיבל בעדכון האחרון מפתח חכם שמאפשר שליטה מרחוק של המפתח על-מנת לאפשר התנעה, שליטה על נעילת הכידון, ופתיחת המושב ללא צורך בנעיצת מפתח. כעת יש גם שקע USB חדש מתחת למושב ואופציה לקישורית לסלולר דרך אפליקציה ייעודית בתשלום. פיצ'רים חשובים הם נוכחות של פנסי LED היקפיים, ABS ובקרת אחיזה כסטנדרט.
הווספה GTS 310 תגיע בשלוש רמות גימור או גרסאות: GTS, GTS סופר ו-GTS סופרספורט. ההבדלים נעוצים בתוספות, בצבע החישוקים, בסוג המושב ובגרפיקה. מעבר לכך אין הבדלים בנתונים הטכניים, כאשר יש כמובן קטלוג שיפורים ותוספות נרחב דרך היצרנית.