כחלק מרענון הדגמים לעמידה בתקנות יורו 5, מחליפים בפיאג'ו את ה-MP3 350 בדגם 400 סמ"ק חזק יותר, כאשר לדגם ה-500 החזק מתווסף הילוך אחורי.
בפיאג'ו מרעננים את דגמי ה-MP3 שחודשו והוצגו לשנת 2019 ומוסיפים גרסת 400 סמ"ק חדשה אשר מחליפה את ה-MP3 350 HPE. המנוע החדש מגיע בנפח 399 סמ"ק מהצילינדר היחיד, הוא ומספק 34.9 כוחות סוס ב-7,000 סל"ד ומומנט של 3.84 קג"מ ב-5,500 סל"ד. המנוע החדש מספק כ-4 כוחות סוס יותר מגרסת ה-350 המגיעים ב-1,500 סל"ד מוקדם יותר ו-30% יותר מומנט המגיעים ב-750 סל"ד מוקדמים יותר. בקרבי המנוע יש שסתומים חדשים, טלטל ארוך יותר ובוכנה קלה יותר, אשר אמורים להפחית את כמות הוויברציות שמייצר המנוע.
דגם ה-500 החזק (43.6 כ"ס לעומת 44.2 כ"ס לפני עדכון התקנות) מגיע כעת עם הילוך אחורי המופעל דרך מתג בלוח השעונים, כאשר בפיאג'ו טוענים שזה התלת-נוטה הראשון עם אופציה כזאת. עוד מוסרים בפיאג'ו שיש יותר נפח בתא אחסון מתחת למושב, כאשר ניתן לפתוח אותו ידנית או דרך אפליקציה ייעודית אשר גם מתחברת למערכות השמע של הקטנוע.
הפיאג'ו MP3 400 HPE החדש (כולל גרסת ה-Sport) וה-MP3 500 HPE המעודכן צפויים כמובן להגיע לישראל. מועד ומחירים טרם נמסרו.
עד אז, תזכורת לגרסת ה-350 סמ"ק מול המתחרים:
ההילוך האחורי קיים כבר לפחות מ 2018, התכוונתם שעכשיו זה מגיע לישראל?
https://www.facebook.com/Piaggio/posts/the-new-piaggio-mp3-500-hpe-with-reverse-gear-is-waiting-for-you-come-visit-us-a/10161139870800080/
רכבתי על ה-350, כלי מצויין, לא פחות אבל למה הקדימה חייב להיות כלכך מכוער??
אני תופס מעצמי אדם שלא מושפע ממה אומרים או איך זה נראה אבל לא יכול לקנות קלי כלכך מכוער, אני צריך לאהוב את הכלי שלי ואני לא יכול לאהוב משהו כל כל מכוער.
ה-300 נראה פחות מפחיד אבל הוק כבר קטנוע הרבה פחות טוב