בפיאג'ו מציגים דור חדש לדגמי התלת-נוטה הפופולריים – ה-MP3 – עם עיצוב חדש ואלקטרוניקה מעודכנת לדגם ה-400, המיישרת קו עם התקופה, וכן גרסת 530 חדשה עם מערכות בטיחות מתקדמות למניעת התנגשויות.
פיאג'ו המציאה לפני 15 שנים את הקטנוע התלת-גלגלי הראשון בעל צמד מתלים וזרועות נפרדים לכל גלגל, המאפשר הטיה של הגלגלים יחד עם גוף הקטנוע – תלת-נוטה. היתרונות הבטיחותיים של התלת-נוטים ברורים: יותר גלגלים, יותר אחיזה בפניות, יותר אחיזה בבלימה ופחות סיכוי להימרח על הכביש. בשנת 2019 הוצגו שלושה דגמים חדשים, כאשר רק השנה בחנו את גרסת ה-400 החדשה לגמרי בתחום המנוע, שהחליפה את ה-350.
עברו רק חודשים ספורים מאז, ובפיאג'ו מציגים דור חדש לגמרי שבראש ובראשונה מציג עיצוב חדש ומודרני. החלק הקדמי חדש לגמרי ונראה גם ארוך ורחב יותר בממדיו. יחידות תאורת ה-LED מלפנים צרות יותר, והמאותתים משולבים בגוף הקטנוע. גם יחידת התאורה האחורית חדשה עם פנס LED אחד ארוך, לעומת כפול בדור הקודם, כאשר מתחתיו יש מה שנראה כמו יציאת מפלטים (למרות האגזוז הבודד בצד שמאל).
מנוע ה-400 סמ"ק עם צילינדר בודד, ארבעה שסתומים, הזרקת דלק וקירור נוזל ממשיך להפיק 35.4 כ"ס, אך בדור החדש הוא אמור להיות שקט וחלק יותר, וגם חסכוני מעט יותר – כך לפי פיאג'ו. דגם ה-530 סמ"ק מחליף את ה-500 הקודם ומספק כאן 44 כוחות סוס, כמו בדור הקודם, אך עם יותר מומנט. יש שלוש מפות ניהול מנוע (נוחות, אקו וספורט), בקרת שיוט חדשה, והילוך אחורי הכולל גם מצלמה אחורית. יש מושב בעיצוב חדש, ומחזיק לוחית רישוי בעיצוב חדש העוטף את הצמיג האחורי.
את צג ה-LCD המיושן מחליף צג TFT חדש ומודרני בגודל 7″, עם קישורית לסלולר ועם מערכת ניווט מובנית. יש גם מערכת התנעה ללא מפתח. בגרסת ה-530 הבכירה המצלמה האחורית מוקרנת בצג החדש, יש התרעה על שטחים מתים BLIS (ר"ת Blind Spot Information System) המאתרת רכבים במרחק של עד 30 מטר, וכן מערכת התראה על מעבר נתיב הנקראת LCDAS (ר"ת Lane Change Decision Aid System).
הדור החדש של הפיאג'ו MP3 על צמד גרסאותיו צפוי להגיע לישראל בחודשים הקרובים. טרם נמסרו מחירים לצמד הדגמים.