פירלי פיתחו בשיתוף פעולה הדוק עם דוקאטי את הדיאבלו סופרקורסה SP, אשר מסוגל להתמודד עם 234 הכ"ס של הסופרלג'רה V4.
בעולם רכבי ואופנועי העל נהוג שיצרנית צמיגים עובדת בצמוד למחלקת המחקר והפיתוח של יצרנית הרכב, וזאת על-מנת לייצר את הצמיג שיכול להתמודד ולבטא את יכולות העל של אותו אופנוע או רכב. כך למשל, דוקאטי ופירלי עובדים יחד צמוד כבר שנים ארוכות, ובמקרה של הדוקאטי סופרלג'רה V4 – אשר בעזרת 234 כוחות הסוס שלו דוחף 152 ק"ג (יחס הספק/משקל של 1.54 כ"ס לק"ג!) – נדרש צמיג שיכול להוריד את כל הכוח הזה לקרקע ולשרוד לאורך כל המקצה. בנוסף, הצמיג צריך להתמודד עם היכולת של הכנפונים להוסיף כוח הצמדה של 50 ק"ג, וכמובן להביא לידי ביטוי את יכולות העל של המכונה.
בפירלי פיתחו עבור הדוקאטי את הדיאבלו סופרקורסה SP, צמיג כביש-מסלול מוכר וידוע שעבר אבולוציה והותאם לסופרלג'רה. הדיאבלו סופרקורסה SP של הסופרלג'רה מגיע מלפנים בתרכובת יחידה שמתחממת מהר ומאחור בתרכובת כפולה מעולם מרוצי הסופרבייק העולמי, ועם עם פרופיל מעוגל לטובת שינויי כיוון קלים יותר. בנוסף, יש כיתוב ולוגו באדום בוהק על הדפנות. הדיאבלו סופרקורסה SP מגיע במידה האחורית הייחודית לסופרלג'רה V4 של 200/60ZR17.
צפו ביכולות הדוקאטי סופרלג'רה V4 וצמיגי הפירלי דיאבלו סופרקורסה SP על המסלול: