בפנטיק מציגים בתערוכת מילאנו 2022 את האח הגדול במשפחת הסקרמבלרים – הקבלרו 700.
הקבלרו – אופנוע הסקרמבלר של פנטיק – מגיע בשני נפחים: 125 סמ"ק ו-500 סמ"ק, שניהם עם צילינדר יחיד. כעת מציגים בפנטיק את גרסת ה-700 – לראשונה עם מנוע טווין מקבילי. את המנוע פנטיק לוקחים מימאהה – ה-CP2 שמוכר לנו מה-MT-07, מהטנרה 700, מהטרייסר 700, מה-R7 ומה-XSR700. המנוע בנפח 689 סמ"ק, מפיק 74 כ"ס ב-8,750 סל"ד ו-6.8 קג"מ ב-6,500 סל"ד, והוא עומד כמובן בתקנות יורו 5. יש מערכת פליטה 2-1-2 חדשה שעוברת מתחת למנוע ומסתיימת לצד הזנב.
שלדת הפלדה חדשה, והיא כוללת זרוע אחורית מאלומיניום. חישוקי השפיצים מגיעים במידות 19″ מלפנים ו-17″ מאחור, יש מזלג קדמי הפוך של מרזוקי בקוטר 45 מ"מ ובולם אחורי יחיד עם כיוון עומס קפיץ. הבלמים של ברמבו כוללים דיסק קדמי בקוטר 330 מ"מ ואחורי בקוטר 245 מ"מ. בסיס הגלגלים עומד על 1,460 מ"מ (35 מ"מ יותר מגרסת ה-500), גובה המושב עומד על 830 מ"מ (זהה) והמשקל היבש עומד על 180 ק"ג עם מיכל דלק של 14 ליטרים.
מסך ה-TFT החדש בגודל 3.5″ עם קישורית לסלולר, ויש פנסי LED היקפיים. לראשונה בפנטיק יש גם ABS להטיה, יחד עם בקרת אחיזה ושלושה מצבי רכיבה – כביש, שטח ואישי.
מחירו של הפנטיק קבלרו 700 צפוי לעמוד על כ-10,000 יורו באירופה, והוא צפוי להגיע גם לישראל במהלך שנת 2023.
מה מהלך הבולמים שלו?