דף הבית / ציוד / מבחני ציוד / ציוד במבחן: תיק זנב OGIO TAIL BAG
OGIO TAIL BAG

ציוד במבחן: תיק זנב OGIO TAIL BAG

תיק זנב הוא פתרון מעולה לנשיאת ציוד על אופנוע, וה-TAIL BAG של OGIO הוא מוצר טוב, גדול ואיכותי, ובמחיר טוב

  • יתרונות: נפח גדול, הנדסה ותכנון מוקפדים, נוח לשימוש, מחיר
  • חסרונות: יש רק ידית נשיאה קטנה, לא ניתן להרכיב נוסע נוסף
  • מחיר: 499 ש"ח
  • אחריות: שנה
  • יבואן: ABMC
תיק זנב OGIO TAIL BAG
תיק זנב OGIO TAIL BAG

OGIO היא חברה אמריקאית ותיקה בתחום תיקי הרכיבה, ופופולארית מאוד בזכות סדרת תיקי ה-MACH שלה, שאת דגם ה-5 המוביל סקרנו לא מזמן. לאחרונה החל ייבוא סדיר לישראל של תיקי OGIO על ידי חברת ABMC, והפעם נתמקד בתיק הזנב של החברה מדגם TAIL BAG.

תיק הזנב של OGIO מגיע עם תא עיקרי גדול במיוחד בנפח של כ-20 ליטרים, שבנוסף לגודלו הטבעי מגיע עם רוכסן שמאפשר להרחיב את התיק. במצב הבלתי מורחב התיק יכול להכיל את כל הציוד הנדרש ליום סידורים או לטיול, ובמצב מורחב הצלחנו להכניס לתוכו קסדה מלאה ללא קושי.

במצב פתוח - קסדה מלאה נכנסת ללא בעיה
במצב פתוח – קסדה מלאה נכנסת ללא בעיה

בחלקו העליון של התיק יש תא למסמכים ומוצרי אלקטרוניקה. בכל אחד מצדי התיק יש תא קשיח שגדול מספיק להכיל משקפיים או מוצרים בגודל דומה, ומאחור יש תא קטן לכיסוי גשם. אפילו בתא הקטן הזה היה מרשים לראות את תשומת הלב וההשקעה בפרטים בתכנון התיק – זהו לא רק תא שמכיל כיסוי, אלא שהכיסוי תפור לחלקו הפנימי של התיק כך שאין חשש שהכיסוי יעוף או ייעלם ברכיבה מהירה או ברוחות סערה.

התיק עשוי מבד עבה ואיכותי, והוא משדר עמידות ואיכות. גם התכנון וההנדסה כאמור מוקפדים, והתחושה הכללית היא של תיק איכותי וטוב.

ה-TAIL BAG מגיע ללא הוראות התקנה, אבל ההתקנה על המושב האחורי פשוטה ומהירה, ללא אלמנטים מיוחדים, ובכל מקרה יש סרטוני הדרכה להתקנה ביוטיוב. התיק מגיע עם ארבע רצועות מתנתקות עם קליפסים כך שההתקנה היא חד-פעמית ואין צורך לרתום אותו בכל פעם מחדש אלא רק לחברו לתושבות. ניתן להתקין את התיק על כל אופנוע בעזרת הרצועות המתכווננות.

החיסרון הוא העובדה שתיק כל כך גדול נוטה להיות עמוס בדברים, אבל הוא מגיע רק עם ידית נשיאה קטנה וקצרה בראש התיק. כך למשל הוא לא מגיע עם רצועה ארוכה שמאפשרת נשיאה על הגב או על הכתף. וכמובן שעם תיק זנב לא ניתן להרכיב נוסע נוסף.

מוצר איכותי ויעיל, ובמחיר טוב
מוצר איכותי ויעיל, ובמחיר טוב

סיכום ועלויות

תיקי זנב הולכים ונהיים פופולאריים יותר ויותר, ולא בכדי: אם אתם רוכבים שנוהגים לקחת איתכם חפצים וציוד לנסיעה, אבל מעדיפים שלא להעמיס את תיק הגב – תיק זנב הוא פתרון מעולה.

ה-TAIL BAG של OGIO הוא תיק זנב ברמה גבוהה מאוד שיתאים לכל דו-גלגלי, וישרת אתכם נאמנה בכל מזג אוויר ובכל עונה. המחיר – 499 ש"ח, הגיוני מאוד לטעמנו, במיוחד כשמדובר במוצר ברמה גבוהה שאותו לא קונים לעתים תכופות, וגם ביחס למחירו בארה"ב שעומד על כ-350 ש"ח (לפני משלוח). בהחלט מוצר טוב ומומלץ.

את ה-OGIO TAIL BAG ניתן להשיג בחנויות האופנועים המובחרות ובאתר החברה.

אודות מיכאל סמטנוב

Avatar
פריק של ציוד רכיבה, נשוי לאופנוענית מגניבה, ואומרים שגם מבשל לא רע...

עשוי לעניין אותך

Quad-Lock-18

ציוד במבחן: Quad Lock – תושבת לטלפון הנייד

מנשא הטלפון של Quad Lock מציע פטנט ייחודי לחיבור ולנעילת הטלפון לכידון, כולל בולם זעזועים, ויש גם מגוון אביזרים נלווים; מוצר איכותי ביותר, והמחיר בהתאם

תגובה אחת

  1. Avatar

    KRIEGA אוכלת את OGIO לארוחת בוקר :}

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן