תמונות ריגול של ההוסקוורנה נורדן 901 מתפרסמות, ללא איפור וללא הסוואה; זהו הדגם הסופי שנראה מוכן לייצור.
רק בסוף השבוע פרסמנו את סרטון המסע של הוסקוורנה באיסלנד על הנורדן 901 – האדוונצ'ר החדש של השבדים. כעת, בתמונות שפורסמו באתר motomag.com ניתן לראות את הדגם, וכפי שנראה בגרסתו הסופית. הגרפיקה הצבעונית חסרה כאן, אך לדעתנו זה הדבר היחיד שחסר ונראה שהדגם דומה מאוד לגרסאות התצוגה שראינו עד כה. המשמעות של מסע יחסי הציבור המסיבי בשבוע האחרון הוא שבהוסקוורנה מכינים את השטח להצגתו של הנורדן 901, דבר שיקרה לדעתנו בשבועות הקרובים. קרוב לוודאי שגרסת הייצור הסדרתית תקבל גרפיקה כזו או אחרת בצבעי הוסקוורנה, ולא תגיע בשחור כמו באופנוע שנתפס במבחן.
הנורדן 901 הוא גרסת האדוונצ'ר של הוסקוורנה המבוססת על הק.ט.מ 890 אדוונצ'ר ו-890 אדוונצ'ר R החדשים. הנורדן ('צפון' בשוודית) הוצג כגרסת קונספט בתערוכת מילאנו של שנת 2019. המנוע בנפח 889 סמ"ק, עם הספק של 105 כ"ס ו-10.2 קג"מ. נזכיר שלמעשה זהו מנועו של הק.ט.מ 890 דיוק R, כשהוא מכויל לעבודת אדוונצ'ר, מפיק קצת פחות הספק, אבל מציע טווח שימושי רחב יותר ומומנט זמין יותר בסל"ד נמוך.
השלדה ומכלוליה זהים לאלו של הק.ט.מ 890 אדוונצ'ר R. הגלגלים במידות "18 מאחור ו-"21 מלפנים, והבלמים הקדמיים בעלי קליפרים רדיאליים. מערכת האלקטרוניקה המתקדמת של ה-890 אדוונצ'ר R תעבור כולה לבית החדש והכחול של הוסקוורנה, גם מיכל הדלק הייחודי, אשר יורד ממרכז האופנוע לצדדיו, עובר להוסקוורנה כמו שהוא.
עיצוב ההוסקוורנה שונה מהמקור ומבליט את פנס ה-LED הגדול והעגול מלפנים עם צמד פנסי ערפל מצידיו. יש גם לוח TFT שונה מהק.ט.מ. כאמור, עיצוב הנורדן שונה לחלוטין מהק.ט.מ עליו מבוסס ומראה כיוון אדוונצ'רי יותר – ראו את העובדה שהרוכב לא יכול לראות את הגלגל הקדמי לדוגמה – ופחות אופנוע אנדורו גדול (מאוד) כמו הק.ט.מ.