דף הבית / חדשות / צפו: הוסקוורנה נורדן 901
Husqvarna-Norden-901-Concept-001

צפו: הוסקוורנה נורדן 901

סרטון שהוסקוורנה פרסמה מציג את האדוונצ'ר החדש, נורדן 901, במלואו, והוא לוקח כיוון מעט שונה מהק.ט.מ 890 אדוונצ'ר עליו מבוסס

סרטון של הוסקוורנה, שנראה אותנטי לחלוטין, מראה את הנורדן 901 החדש לגמרי, מכל הכיוונים.

ראינו בתמונות ריגול את ההוסקוורנה נורדן 901, המהווה את גרסת האדוונצ'ר של הוסקוורנה המבוססת על הק.ט.מ 890 אדוונצ'ר ו-890 אדוונצ'ר R החדשים. פה נראה בסרטון הנורדן במלואו, במה שנראה כמו גרסת הייצור הסדרתי.

ה-NORDEN 901 ('צפון' בשוודית) הוצג כגרסת קונספט בתערוכת מילאנו של שנת 2019. המנוע בנפח 889 סמ"ק, עם הספק משוער של 105 כ"ס ועמידה כמובן בתקנות יורו 5. נזכיר שלמעשה זהו מנועו של הק.ט.מ 890 דיוק R, כשהוא מכויל לעבודת אדוונצ'ר, מפיק קצת פחות הספק, אבל מציע טווח שימושי רחב יותר ומומנט זמין יותר בסל"ד נמוך.

השלדה ומכלוליה זהים למדי לאלו של הק.ט.מ 890 אדוונצ'ר R. הגלגלים במידות "18 מאחור ו-"21 מלפנים, והבלמים הקדמיים בעלי קליפרים רדיאליים. קרוב לוודאי שגם מערכת האלקטרוניקה המתקדמת של ה-890 אדוונצ'ר R תעבור כולה לבית החדש והכחול של הוסקוורנה. גם מיכל הדלק הייחודי, אשר יורד ממרכז האופנוע לצדדיו, עובר להוסקוורנה כמו שהוא.

בהוסקוורנה משאירים את פנס ה-LED הגדול והעגול מלפנים ומוסיפים צמד פנסי ערפל מצידיו, ויש גם לוח TFT שונה מהק.ט.מ. העיצוב של הנורדן שונה לחלוטין מהק.ט.מ עליו מבוסס ומראה שמספק כיוון אדוונצ'רי יותר – ראו את העובדה שהרוכב לא יכול לראות את הגלגל הקדמי לדוגמה –  ופחות אופנוע אנדורו גדול (מאוד) כמו הק.ט.מ.

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

France Lane Splitting

צרפת: איסור על רכיבה בין נתיבים

לאחר מחקר שנערך בצרפת ובחן את הסכנה בשיתוף נתיבים (Lane Splitting) לאופנועים - נאסרה האפשרות לכך; בתגובה יצאו המוני רוכבים להפגנות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Single Sign On provided by vBSSO