דף הבית / חדשות / צפו: קוואסאקי ZX-25R ב-17,000 סל"ד
ZX-25R

צפו: קוואסאקי ZX-25R ב-17,000 סל"ד

צפו במיני נינג'ה החדש עם ארבעה צילינדרים של קוואסאקי ברכיבת קו אדום במסלול חרז

צמד רוכבי קבוצת המרוצים של קוואסאקי נתנו גז על המיני נינג'ה החדש בעל מנוע הארבעה צילינדרים בנפח 249 סמ"ק.

צמד רוכבי קבוצת KRT – קבוצת הסופרבייק של קוואסאקי – אלכס לאו וג'ונתן ראיי, אלוף חמש העונות האחרונות, עזרו לקוואסאקי לייצר סרטון אקשן קצר במסלול חרז עם הקוואסאקי ZX-25R החדש. היפנים הציגו בתערוכת טוקיו בשנה שעברה גרסת רבע ליטר למשפחת הנינג'ה. האח הקטן, שדומה בכוונה מלאה לשני אחיו הקרביים – ZX-10R ו-ZX-6R, מונע על-ידי מנוע ארבעה צילינדרים (!) בנפח 249 סמ"ק, מקורר נוזל ועם גל זיזים עילי כפול (DOHC) ו-16 שסתומים. עם 45 כ"ס וקו אדום ב-17,000 סל"ד הבייבי נינג'ה צפוי להיות חזק יחסית לקטגוריה וסקרימר אמיתי.

בחלקו הקדמי נמצא מזלג של גדולים – השוואה SFF-BP (ר"ת Separate Function Fork – Big Piston), בדיוק כמו בנינג'ה 600. הבלם הקדמי מופעל על-ידי קליפר מונובלוק רדיאלי – לטענת קוואסאקי הראשון שמורכב על אופנוע 250 סמ"ק. החישוקים עטופים בדאנלופ ספורטמקס GPR-300 קרביים. בקוואסאקי גם לא חסכו גם בגזרת האלקטרוניקה: מערכת ניהול מנוע עם מצבי שליטה לבחירת הרוכב, בקרת אחיזה, קוויקשיפטר ומערכת ABS. סכימת הצביעה מגיעה היישר מ-KRT (ר"ת Kawasaki Racing Team).

צפו בסרטון:

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

2025_YAM_XP500ADX_EU_BNC2_ACT_005_03_preview

חדש בארץ: ימאהה טימקס 560 המחודש ל-2025

השוק הישראלי הוא הראשון שמקבל את הימאהה טימקס 560 של 2025, שמקבל מתיחת פנים, תוספת אלקטרוניקה, ומערכות שליטה מתקדמות יותר- גם בגרסה הרגילה וגם ב-TechMAX

4 תגובות

  1. Avatar

    אוףףףףף
    למה לא מביאים את זה לארץ :-( :-( :-(
    אוףףףףףףף

  2. Avatar

    זה בעצם סוג של RGV ל2020?

  3. Avatar

    אטא פיזדץ

  4. Avatar
    מגיב לאלעד

    Rgv היה שני פעימות הוא כלי הרבה יותר קיצוני.
    אם כבר זה מזכיר יותר cb400/bandit400 רק אם נפח קטן יותר

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן