דף הבית / חדשות / קוואסאקי: גרסת קרבון ל-ZX-25R – למרוצים
ZX-25R-Carbon-006

קוואסאקי: גרסת קרבון ל-ZX-25R – למרוצים

בקוואסאקי מציגים את גרסת המרוצים של המיני-נינג'ה החדש, ה-ZX-25R, ומייעדים אותו לאליפות ייעודית

הקוואסאקי ZX-25R כבר מגרה את כולם למרות נפחו הקטן, אז מה תגידו על גרסת המרוצים שלו?

גרסת הקרבון של ה-ZX-25R
גרסת הקרבון של ה-ZX-25R

בקוואסאקי חשפו את ה-ZX-25R Racer Custom Model, שלקח את הדגם החדש והלביש אותו בבגדי ספורט. המיני-נינג'ה הזה מיועד למסלול בלבד, ובעונה הבאה גם לאליפות ייעודית שתתבסס על הדגם הזה. הרייסר אינו מוצע למכירה בשלב זה, אבל כן יקבל הצגה רשמית באוגוסט השנה. דגם המרוצים מגיע עם פיירינג מקרבון של A-TECH, מערכת פליטה של BEET NASSERT-R ועוד כל מיני ממתקים. מערכת המתלים נשארת כמו בגרסת הכביש, כמו-גם המנוע.

ה-ZX-25R ה'סטנדרטי' מונע על-ידי מנוע ארבעה צילינדרים בנפח 249 סמ"ק, מקורר נוזל ועם גל זיזים עילי כפול (DOHC) ו-16 שסתומים. המנוע מספק 45 כ"ס וקו אדום ב-17,000 סל"ד. בחלקו הקדמי נמצא מזלג מדגם שוואה SFF-BP (ר"ת Separate Function Fork – Big Piston), בדיוק כמו בנינג'ה 600. הבלם הקדמי מופעל על-ידי קליפר מונובלוק רדיאלי. החישוקים עטופים בדאנלופ ספורטמקס GPR-300 קרביים. בקוואסאקי גם לא חסכו גם בגזרת האלקטרוניקה: מערכת ניהול מנוע עם מצבי שליטה לבחירת הרוכב, בקרת אחיזה, קוויקשיפטר ומערכת ABS.

 

ZX-25R-Carbon-004

ZX-25R-Carbon-002

ZX-25R-Carbon-005

ZX-25R-Carbon-003

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

25YM Honda CRF250R

הונדה מציגה את אופנועי המוטוקרוס של 2025

בהונדה מעדכנים ל-2025 את דגמי המוטוקרוס בנפחים 250 ו-450 סמ"ק עם שיפורי שלדה, בלמים ומנוע, ויש גם גרסת CRF250RWE חדשה

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן