דף הבית / חדשות / קוואסאקי: גרסת S חדשה לורסיס 1000
Kawasaki Versys 2019 model

קוואסאקי: גרסת S חדשה לורסיס 1000

לשנת 2021 מוסיפים קוואסאקי גרסת S חדשה למשפחת דגמי הורסיס 1000 ומשדרגים את גרסת ה-SE הבכירה

לשנת 2021 מוסיפים קוואסאקי לליין דגמי הורסיס 1000 גרסת 'S', אשר תהווה את הגרסה הבסיסית, ומשדרגים את מערכת הבולמים החשמלית סמי-אקטיבית של הדגם הבכיר – ה-SE.

הדור השלישי של הורסיס 1000, האדוונצ'ר-תורר הגדול של קוואסאקי, הוצג בשנת 2019 (למבחן – לחצו כאן) עם גרסה רגילה (ללא מיתוג) וגרסת SE טכנולוגית ומתקדמת. לשנת 2021 גרסת הבסיס תקרא 'S' ותגיע מאובזרת יותר כבר מהמפעל. נקבל כאן קוויקשיפטר לשני הכיוונים, מסך TFT מודרני וגדול, משקף קדמי גבוה יותר, פנסים מתכווננים לפנייה, ידיות מחוממות, מגני ידיים, ואלגוריתם חדש לניהול מצבי המנוע. בנוסף, צבע חדש אשר מעלים שריטות קטנות – כך לפי קוואסאקי.

קוואסאקי ורסיס 1000 דגם S
קוואסאקי ורסיס 1000 דגם S

דגם ה-SE הבכיר מקבל את הדור האחרון של בולמי שוואה, ה-Skyhook. הרעיון מאחורי הבולמים הוא חיישני תאוצה אשר מודדים את התנועות האנכיות של האופנוע ביחס לנקודה בשמיים (מכאן השם SKY). בקוואסאקי רוצים שתחשבו שהורסיס מחובר לוו (HOOK) אשר תומך במשקל המוקפץ ומחזיק את האופנוע יציב בזמן שהבולמים מגיבים לכל שינוי בקרקע.

שני הדגמים – S ו-SE – יגיעו לאירופה בשלוש דרגות אבזור: תורר, המגיע עם ארגז אחורי בנפח 56 ליטר ומגן מיכל דלק, תורר פלוס, שמוסיף על כך גם פנסי ערפל LED, וגרנד-תורר, שמגיע עם ארגז אחורי בנפח 47 ליטרים, פנסי ערפל, מתאם ל-GPS ומגני שלדה.

מבחינה מכנית לא בוצעו שינויים במנוע הארבעה צילינדרים בנפח 1,043 סמ"ק, המספק 118 כ"ס ו-10.4 קג"מ. השלדה נותרה גם היא ללא שינוי.

האבזור הנוסף עולה כסף ומייקר את מחיר הגרסה הבסיסית בשיעור של כ-10%, כלומר מחירו בישראל צפוי להגיע לאזור 100 אלף ש"ח. גרסת ה-SE מתייקרת גם היא, אבל באחוזים בודדים (מחיר דגם 2019 היה 109,985 ש"ח). גרסת ה-S החדשה צפויה להגיע לישראל עד סוף השנה, בעוד גרסת SE רק במהלך השנה הבאה. נעדכן לגבי המחירים המדויקים ברגע שיתפרסמו.

צפו בורסיס 1000S החדש:

Kawasaki-Versys-1000-2021-002

Kawasaki-Versys-1000-2021-011

Kawasaki-Versys-1000-2021-013

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

2025_YAM_XP500ADX_EU_BNC2_ACT_005_03_preview

חדש בארץ: ימאהה טימקס 560 המחודש ל-2025

השוק הישראלי הוא הראשון שמקבל את הימאהה טימקס 560 של 2025, שמקבל מתיחת פנים, תוספת אלקטרוניקה, ומערכות שליטה מתקדמות יותר- גם בגרסה הרגילה וגם ב-TechMAX

תגובה אחת

  1. Avatar

    תיקון טעות – בגרסת התורר אין ארגז אחורי בנפח 56 ליטר, אלא שני ארגזי צד בנפח כולל כזה (28 ליטר כל אחד). בגרסת הגרנד-תורר מגיע ארגז אחורי 47 ל' בנוסף לשני ארגזי הצד.
    חוצמזה, תהיה גם גרסת בסיס, בלי הארגזים.

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן