לשנת 2021 מוסיפים קוואסאקי לליין דגמי הורסיס 1000 גרסת 'S', אשר תהווה את הגרסה הבסיסית, ומשדרגים את מערכת הבולמים החשמלית סמי-אקטיבית של הדגם הבכיר – ה-SE.
הדור השלישי של הורסיס 1000, האדוונצ'ר-תורר הגדול של קוואסאקי, הוצג בשנת 2019 (למבחן – לחצו כאן) עם גרסה רגילה (ללא מיתוג) וגרסת SE טכנולוגית ומתקדמת. לשנת 2021 גרסת הבסיס תקרא 'S' ותגיע מאובזרת יותר כבר מהמפעל. נקבל כאן קוויקשיפטר לשני הכיוונים, מסך TFT מודרני וגדול, משקף קדמי גבוה יותר, פנסים מתכווננים לפנייה, ידיות מחוממות, מגני ידיים, ואלגוריתם חדש לניהול מצבי המנוע. בנוסף, צבע חדש אשר מעלים שריטות קטנות – כך לפי קוואסאקי.

דגם ה-SE הבכיר מקבל את הדור האחרון של בולמי שוואה, ה-Skyhook. הרעיון מאחורי הבולמים הוא חיישני תאוצה אשר מודדים את התנועות האנכיות של האופנוע ביחס לנקודה בשמיים (מכאן השם SKY). בקוואסאקי רוצים שתחשבו שהורסיס מחובר לוו (HOOK) אשר תומך במשקל המוקפץ ומחזיק את האופנוע יציב בזמן שהבולמים מגיבים לכל שינוי בקרקע.
שני הדגמים – S ו-SE – יגיעו לאירופה בשלוש דרגות אבזור: תורר, המגיע עם ארגז אחורי בנפח 56 ליטר ומגן מיכל דלק, תורר פלוס, שמוסיף על כך גם פנסי ערפל LED, וגרנד-תורר, שמגיע עם ארגז אחורי בנפח 47 ליטרים, פנסי ערפל, מתאם ל-GPS ומגני שלדה.
מבחינה מכנית לא בוצעו שינויים במנוע הארבעה צילינדרים בנפח 1,043 סמ"ק, המספק 118 כ"ס ו-10.4 קג"מ. השלדה נותרה גם היא ללא שינוי.
האבזור הנוסף עולה כסף ומייקר את מחיר הגרסה הבסיסית בשיעור של כ-10%, כלומר מחירו בישראל צפוי להגיע לאזור 100 אלף ש"ח. גרסת ה-SE מתייקרת גם היא, אבל באחוזים בודדים (מחיר דגם 2019 היה 109,985 ש"ח). גרסת ה-S החדשה צפויה להגיע לישראל עד סוף השנה, בעוד גרסת SE רק במהלך השנה הבאה. נעדכן לגבי המחירים המדויקים ברגע שיתפרסמו.
צפו בורסיס 1000S החדש:
תיקון טעות – בגרסת התורר אין ארגז אחורי בנפח 56 ליטר, אלא שני ארגזי צד בנפח כולל כזה (28 ליטר כל אחד). בגרסת הגרנד-תורר מגיע ארגז אחורי 47 ל' בנוסף לשני ארגזי הצד.
חוצמזה, תהיה גם גרסת בסיס, בלי הארגזים.