קוואסאקי מחזירים לדגמי הספורט-תיור הגדולים את הגרסה הבסיסית של הוורסיס 1000, ובכך מגדילה את מבחר דגמי הוורסיס לשלושה – הנבדלים ברמות האבזור ואלקטרוניקה.
בשנה שעברה ציינו שגרסת ה-S של הוורסיס 1000, שהוצגה באותה השנה, מחליפה את הגרסה הבסיסית (ללא ציון אות), ומהווה גרסה אחת מתחת ל-SE הבכיר עם מערכת הבולמים החשמלית סמי-אקטיבית. בקוואסאקי בחרו להחזיר את הוורסיס 1000 ה'בסיסי' ולהוריד ממנו מספר תוספות שמגיעות על גרסת ה-S.
כן נמצא כאן בקרת אחיזה רב-שלבית, ABS להטיה, מסך LCD במקום TFT, ופנסי LED היקפיים. שאר האביזרים – קוויקשיפטר לשני הכיוונים, משקף קדמי גבוה, פנסים מתכווננים לפנייה, ידיות מחוממות, מגני ידיים – יגיעו בתוספת תשלום.
מבחינה מכנית לא בוצעו שינויים במנוע הארבעה צילינדרים בנפח 1,043 סמ"ק, המספק 118 כ"ס ו-10.4 קג"מ. השלדה נותרה גם היא ללא שינוי. לעומת גרסת ה-S, הופחתו שני ק"ג ממשקל הכלי.
הקוואסאקי ורסיס 1000 יצטרף לשני דגמי ה-S וה-SE בתחילת שנת 2022. מועד הגעה לישראל ומחיר טרם נמסרו.