ה-Z1000SX, אופנוע הספורט-תיור הוותיק של קוואסאקי, מקבל שלל עדכונים לשנת 2020, והפעם חוץ ממתיחת פנים משמעותית, התאמה ליורו 5 ומגוון שדרוגים שונים, הוא מקבל גם שם חדש – נינג'ה 1000SX.
בקוואסאקי מעדכנים את ה-Z1000SX לשנת 2020, כשגם השם מוחלף כדי לייצר קשר הדוק יותר בין אופנוע הספורט-תיור לבין משפחת הדגמים הספורטיביים של קוואסאקי, ומעתה הוא נקרא כאמור נינג'ה 1000SX.
ה-SX החדש לשנת 2020 מקבל שלל תוספות אלקטרוניקה, כשלראשונה הוא מגיע עם מצערות חשמליות, וכן מערכת בקרת אחיזה חדשה, מערכת ניהול מצבי רכיבה עם 3 מצבים ואפשרות להתאמה אישית, קוויקשיפטר לשני הכיוונים, ידיות מחוממות ובקרת שיוט.
השלדה והמנוע מקבלים שינויים קלים בלבד, ועדיין מדובר במנוע 4 צילינדרים בשורה בנפח 1,043 סמ"ק המפיק 142 כ"ס, אולם את צמד האגזוזים המוכרים מחליף מעתה מפלט יחיד, וגם מערכת יניקת האוויר מוחלפת לטובת קבלת ביצועי מנוע מיטביים תחת ההגבלות של יורו 5.
כמו דגמים רבים אחרים של קוואסאקי, גם ה-SX החדש עובר מקצה עדכונים שכולל מתיחת פנים מסיבית ומקיפה, התאמה לתקנות יורו 5, פנסי LED היקפיים ומסך TFT צבעוני בגודל "4.3, אליו ניתן להתחבר עם אפליקציה ייעודית.
קלקלו את האגזוזים שהיו לטעמי ,המקוריים היפים ביותר מכל אופנועי הארבעה ציל"!
גם אני חושב ככה בלי הסט אגזוזים של ה SX זה כבר לא אותו אופנוע מאכזב פשוט הרסו אותו