קוואסאקי חושפת הבוקר, באופן מפתיע, גרסת תיור ל-H2 עם הסופרצ'רג'ר. הגרסה החדשה – H2 SX שמה, היא לא רק תוספת פיירינג ל-H2, אלא אופנוע כמעט חדש לגמרי, ויש גם גרסת SE מאובזרת.
המנוע עבר שינויים רבים, וכעת הוא מפיק 210 כ"ס עם הראם-אייר וכ-14 קג"מ אימתניים, וכאמור עם מערכת הסופרצ'רג'ר. גם שלדת מסבך משולשי הפלדה עברה שינויים רבים על מנת להתאים לקונספט החדש והשונה. בקוואסאקי מציינים גם תצרוכת דלק נמוכה במיוחד, ועם מיכל דלק מוגדל ל-19 ליטרים טווח הרכיבה אמור להיות טוב למדי.
הבולמים ב-H2 SX החדש הם לא אלקטרוניים, באופן מפתיע, אלא מכאניים-הידראוליים, אם כי איכותיים למד למציעים את כל הכיוונים. הבלמים כמובן רדיאליים, ותנוחת הרכיבה והארגונומיה עברו שינויים על מנת שה-SX יהיה נוח למרחקים ארוכים. כך למשל יש מושב נוח ומרופד, תנוחת רכיבה שפויה, מרחב גדול ומיגון רוח קדמי יחד עם פיירינג אווירודינמי המותאם למהירויות גבוהות.
ה-H2 SX מציע מערכות אלקטרוניות רבות, החל ממסך TFT (ב-SE) משולב עם מד סל"ד ספורטיבי, דרך פנסי LED היקפיים – כולל פנסי המשנים את עוצמת התאורה בפניות כדי להאיר אל תוך הפנייה, בקרת שיוט, בקרת אחיזה ב-3 מצבים, בקרת בלימת מנוע, בקרת זינוק, ABS מודרני, בקרת בלימת מנוע, 3 מפות ניהול מנוע – כוח מלא, בינוני ונמוך, קוויקשיפטר (ב-SE בלבד), בקרת פניות – כשכל אלו עובדים עם יחידת מדידת אינרציה של בוש מדגם IMU,
גרסת ה-SE מציעה מספר תוספות נוספות ביחס ל-H2 SX הרגיל, כמו למשל מסך TFT צבעוני, קוויקשיפטר לשני הכיוונים, חישוקים עם חישורים מלוטשים, שקע 12V, משקף רוח גדול יותר, רגלית אמצע, גריפים מחוממים, פד למיכל הדלק ומדבקות לחישוקים, כשאת כל אלו ניתן להוסיף כאופציה גם לגרסה הרגילה. בנוסף, ניתן להוסיף תוספות כמו ארגזי צד, משקף כהה וכו'.