לשנת 2021 עדכנו בקוואסאקי את דגם המוטוקרוס הבכיר, ה-KX450, לצד שיפורים רבים לדגם הרבע ליטר, ה-KX250.
בקוואסאקי משדרגים את תחום השטח שלהם לשנת 2021. לצד דגמי הקרוס קאנטרי – KX250XC ו-KX450XC החדשים לגמרי – בקוואסאקי גם הקדישו זמן לדגמי המוטוקרוס, שאמנם קיבלו עדכונים רבים בשנה שעברה, אך צריכים להמשיך ולעמוד בקצב המתחרים. הדגם הבכיר – ה-KX450, שזכה יחד עם איליי טומאק באליפות יוקרתית השנה בסופרקרוס האמריקאי – מקבל מצמד הידראולי חדש שאמור, על-פי קוואסאקי, להיות קל יותר ובעל שטח פעולה גדול יותר (כלומר, לא נקודתי). בנוסף, דיסקיות גדולות יותר בקוטרן אמורות לשפר את העמידות ולפזר חום בצורה יעילה יותר. הבוכנה קיבלה ציפוי שונה שאמור להפחית את החיכוך עם הצילינדר ולאפשר פעולת מנוע חלקה יותר. לבסוף, יש כידון רנטל פאטבאר חדש ושונה ברוחב.
דגם הרבע ליטר – ה-KX250 – אמנם חודש לגמרי בשנה שעברה, אך השנה נוספה לו התנעה חשמלית ומנוע שיכול לעלות ב-350 סל"ד נוספים ולספק עוד 1.3 כ"ס – בזכות חלקים פנימיים משופרים. כמו אחיו הגדול, גם כאן הורכב המצמד החדש. שלדת האלומיניום גם עברה טיפול, יחד עם ראש היגוי חדש. מזלג ה-KYB בקוטר 48 מ"מ מגיע, כמו הבולם מאחור, עם קפיצים חזקים יותר ועם כוונון שונה משל שנה שעברה. הדיסק האחורי קטן בחזרה ב-10 מ"מ ל-240 מ"מ – קוטרו משנת 2019. ה-KX250 מגיע גם השנה עם בקרת זינוק, שבלחיצת כפתור משנה את מפת ניהול המנוע בשני ההילוכים הראשונים על מנת לאפשר הורדת כוח יעילה יותר. המערכת מתנתקת ברגע שהרוכב מעביר להילוך שלישי.
דגמי המוטוקרוס של שנת 2021 יגיעו גם לישראל, ברישוי אפור כמובן, והם מתחילים להימכר בימים אלו במכירה מוקדמת אצל יבואנית קוואסאקי לישראל – מטרו מוטור. המחיר: 44,985 ש"ח גם ל-KX250 וגם ל-KX450.