דף הבית / חדשות / קוואסאקי: עוד פרטים על הטכנולוגיה ההיברידית
Kawasaki Hybrid Dyno

קוואסאקי: עוד פרטים על הטכנולוגיה ההיברידית

בשנה האחרונה שמענו על הטכנולוגיה ההיברידית עליה עובדים בקוואסאקי, אשר משלבת מנוע חשמלי ומנוע בעירה פנימית; עכשיו יש גם סרטון

מזה כשנה עובדים בקוואסאקי על טכנולוגיה המשלבת מנוע בעירה פנימית עם מנוע נוסף חשמלי, היוצר את השילוב ההיברידי המוכר מעולם כלי הרכב הפרטיים. בשלב זה ממשיכים בקוואסאקי להתקרב למטרה, כפי שרואים בווידאו.

בקוואסאקי מתפארים ביצירה החשמלית האחרונה שלהם, ה-EV Endeavor – נינג'ה כל-חשמלי המגיע עם ארבעה הילוכים לחידוד החוויה הספורטיבית והמוכרת. לפי רישומי פטנט שנחשפו בחודש שעבר, היפנים עובדים על דרך לשלב היכולת החשמלית דרך הטכנולוגיה ההיברידית. כאן מדובר על מנוע חשמלי קטן מאוד שיכול להניע בכוחות עצמו במהירויות נמוכות בלבד ולמרחק מוגבל. במהירויות גבוהות יותר מנוע הבעירה הפנימית תופס פיקוד וגם מטעין את המצבר החשמלי.

הטכנולוגיה ההיברידית הוכיחה את עצמה בכלי רכב פרטיים, ולמעשה הפכה למעט מובנת מאליה, אך טרם נראתה באופנועים. הסרטון המצורף מראה שבקוואסאקי מתקרבים לשם עם דגם הנמצא כבר על מכשיר הדיינו, שם ניתן לשמוע את השלב בו מתחלפת ההנעה בין המנוע החשמלי לזה המוזן בנזין.

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

SPYDER RT-LIMITED (1) copy

חדש בארץ: קאן-אם ספיידר ורייקר

עופר-אבניר משיקה לראשונה בישראל את דגמי הפנאי המיוחדים עם שלושה גלגלים של קאן-אם - ספיידר ורייקר; המחירים החל מ-110 אלף ש"ח לרייקר ועד 300 אלף ש"ח לספיידר

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן