קוואסאקי הציגו הערב (ב') גרסה חדשה של ה-ZX-10R עם עיצוב חדש, אלקטרוניקה משופרת והתאמה ליורו 5, יחד עם גרסת RR קרבית לצורכי הומולוגציה, שתיוצר ב-500 יחידות בלבד – בעיקר לקבוצות מרוצים.

נתחיל עם הבולט מכל – העיצוב החדש, הקרבי והאווירודינמי יותר לחזית הדגם. עיצוב החזית החדש אמור לשפר את האווירודינמיות ב-17%, כך לפי קוואסאקי. המשקף החדש גבוה יותר ב-40 מ"מ, כאשר מתחתיו יש פתח ראם-אייר חדש המפריד צמד פנסי LED חדשים גם הם. לצידם יש כנפונים חדשים, צנועים מעט, שמצטרפים למתיחת הפנים.
המנוע נשאר בנפח 998 סמ"ק עם 200 כ"ס ומותאם כנדרש ליורו 5. יש מצנן שמן חדש, מערכת פליטה חדשה עם משתיק ארוך יותר, שלושה הילוכים ראשונים קצרים יותר לטובת תאוצה, ויחס ההעברה הסופי התקצר גם הוא.
השלדה בגדול לא שונתה, אבל נעשו מספר שינויים לחידוד ההתנהגות מצד אחד והארכת בסיס הגלגלים ב-10 מ"מ (ל-1,450 מ"מ) לשיפור יציבות מהצד השני. בולמי השוואה קיבלו כיוונונים חדשים, יש כידון רחב שממוקם מעט יותר מלפנים, לתנוחת רכיבה קרבית יותר, והמושב מעט גבוה יותר, כשהרגליות הוזזו למעלה ב-5 מ"מ.

האלקטרוניקה שופרה גם כן וכוללת מצערות חשמליות, שלושה מצבי רכיבה מובנים (ספורט, כביש וגשם) וארבעה מצבים אישיים לבחירת הרוכב, בקרת שיוט, בקרת אחיזה עם חמישה מצבים, ABS להטיה ובקרת זינוק. יש מסך TFT חדש בגודל 4.3″ עם חיבור בלוטות' לסלולר.
בעונת 2020 זכה ג'ונתן ראיי (בתמונה בראש הידיעה) באליפות השישית ברציפות על גבי ה-ZX-10RR, אשר גרסת ההומולוגציה הנדרשת על-פי החוקים מוצגת גם היא עם מושב יחיד, קרבי מנוע העשויים מחומרים איכותיים יותר המאפשרים להעלות את תקרת הסל"ד ל-14,700 סל"ד (500 סל"ד יותר מהגרסה ה'רגילה'), חישוקים קלים של מרצ'סיני, וצביעה כל-ירוקה בגוון אייקוני. גרסה זו תיוצר ב-500 יחידות בלבד.
הקוואסאקי ZX-10R צפוי לצאת לשווקים ברבעון הראשון של 2021 ולהגיע גם לישראל. מחירים טרם פורסמו.
