לצד הכוכבים בהשקה האחרונה של קימקו, ה-CV3 התלת גלגלי, ה-DT X360 אדוונצ'ר, וה-F9 החשמלי, הציגו בקימקו גם את ה-KRV – קטנוע נוסף שמשלב זרוע אחורית 'אופנוענית', שאינה אופיינית בקטגוריה הזאת.

המנוע ב-KRV חדש גם הוא: ארבע פעימות בנפח של 175 סמ"ק, 16.5 כ"ס ב-7,500 סל"ד, 1.6 קג"מ ב-6,000 סל"ד, מיכל דלק בן 7.2 ליטרים, משקל רטוב של 133 ק"ג ובקרת אחיזה עם אפשרות לניתוק.
בדומה לאחיו הגדול ה-AK550 (והטימקס של ימאהה) במרכז השלדה נמצא מנוע ומערכת מתלים עצמאית – כלומר לא המבנה הקטנועני של מנוע תלוי המשמש כזרוע האחורית, אלא זרוע אחורית במבנה של אופנוע, עם הינע סופי רצועה ובולם יחיד אופקי. חלוקת המשקל בין הגלגל הקדמי לבין האחורי אמורה להיות מאוזנת ולספק כלי יציב ודינמי עם יכולות גבוהות. לא אופייני כלל בקטנועים בנפחים הקטנים.
מעבר לכך המאפיינים הם רגילים לגמרי עם גלגלי 13″ מלפנים ומאחור, רצפה שטוחה, פנסי LED היקפיים, מפתח קרבה KEYLESS ושקע טעינה USB.
גם ה-KRV המעניין צפוי להגיע ארצה במהלך 2021. מחירים טרם פורסמו.

היה אפשר לוותר על הרצפה השטוחה לטובת שלדה קשיחה יותר, מיכל דלק ונפח אחסון גדול יותר מתחת למושב. הוא בטח גם היה נראה יותר טוב.
הרי כל הרעיון של קטנוע כזה שהוא לא קטנוע שליחויות/עבודה. אלא אמור להציע איכויות פרימיום של קטנועי על בנפח קטן.
בכל מקרה יהיה מאוד מסקרן לראות עד כמה השיפור משמעותי.
הבעיה העיקרית בארץ היא הואריאטור שכל טיפול תיקון יקר מאד.
לא שווה לקנות קטנוע בארץ עם מחירי טיפולים יקרים כאלה.
עדיף אופנוע קטן. הרכב ההיברידי אפילו מבטל את החיסכון בדלק.
הקטנועים היום יותר חסכוניים בדלק. הקטנים המודרנים (PCX ו-NMAX) עושים באיזור ה-35-40 ק"מ לליטר. וגם מרווח הטיפולים השתפר משמעותית שחלק מהקטנועים כבר עושים טיפול בכל 12 א' ק"מ.
מנגד – עלות סט שרשרת גלגל"ש + צמיגים לאופנוע שצריך להחליף בכל כ-10K? נראה לי יהיה יותר יקר מכל טיפול וריאטור…