דף הבית / חדשות / קימקו KRV: קטנוע עם זרוע אחורית של אופנוע
KYMCO-KRV-013

קימקו KRV: קטנוע עם זרוע אחורית של אופנוע

קימקו הציגו קטנוע חדש בנפח 175 סמ"ק עם 16.5 כ"ס ועם זרוע אחורית לא שגרתית בעולם הקטנועים; צפוי להגיע ארצה במהלך 2021

לצד הכוכבים בהשקה האחרונה של קימקו, ה-CV3 התלת גלגלי, ה-DT X360 אדוונצ'ר, וה-F9 החשמלי, הציגו בקימקו גם את ה-KRV – קטנוע נוסף שמשלב זרוע אחורית 'אופנוענית', שאינה אופיינית בקטגוריה הזאת.

מנוע במרכז הקטנוע וזרוע אחורית 'אופנוענית'
מנוע במרכז הקטנוע וזרוע אחורית 'אופנוענית'

המנוע ב-KRV חדש גם הוא: ארבע פעימות בנפח של 175 סמ"ק, 16.5 כ"ס ב-7,500 סל"ד, 1.6 קג"מ ב-6,000 סל"ד, מיכל דלק בן 7.2 ליטרים, משקל רטוב של 133 ק"ג ובקרת אחיזה עם אפשרות לניתוק.

בדומה לאחיו הגדול ה-AK550הטימקס של ימאהה) במרכז השלדה נמצא מנוע ומערכת מתלים עצמאית – כלומר לא המבנה הקטנועני של מנוע תלוי המשמש כזרוע האחורית, אלא זרוע אחורית במבנה של אופנוע, עם הינע סופי רצועה ובולם יחיד אופקי. חלוקת המשקל בין הגלגל הקדמי לבין האחורי אמורה להיות מאוזנת ולספק כלי יציב ודינמי עם יכולות גבוהות. לא אופייני כלל בקטנועים בנפחים הקטנים.

מעבר לכך המאפיינים הם רגילים לגמרי עם גלגלי 13″ מלפנים ומאחור, רצפה שטוחה, פנסי LED היקפיים, מפתח קרבה KEYLESS ושקע טעינה USB.

גם ה-KRV המעניין צפוי להגיע ארצה במהלך 2021. מחירים טרם פורסמו. 

קימקו KRV
קימקו KRV

KYMCO-KRV-003

KYMCO-KRV-004

KYMCO-KRV-006

KYMCO-KRV-008

KYMCO-KRV-009

KYMCO-KRV-010

KYMCO-KRV-007

KYMCO-KRV-014

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

Husqvarna-Norden-901-Concept-001

צפו: הוסקוורנה נורדן 901

סרטון שהוסקוורנה פרסמה מציג את האדוונצ'ר החדש, נורדן 901, במלואו, והוא לוקח כיוון מעט שונה מהק.ט.מ 890 אדוונצ'ר עליו מבוסס

3 תגובות

  1. Avatar

    היה אפשר לוותר על הרצפה השטוחה לטובת שלדה קשיחה יותר, מיכל דלק ונפח אחסון גדול יותר מתחת למושב. הוא בטח גם היה נראה יותר טוב.

    הרי כל הרעיון של קטנוע כזה שהוא לא קטנוע שליחויות/עבודה. אלא אמור להציע איכויות פרימיום של קטנועי על בנפח קטן.

    בכל מקרה יהיה מאוד מסקרן לראות עד כמה השיפור משמעותי.

  2. Avatar

    הבעיה העיקרית בארץ היא הואריאטור שכל טיפול תיקון יקר מאד.
    לא שווה לקנות קטנוע בארץ עם מחירי טיפולים יקרים כאלה.
    עדיף אופנוע קטן. הרכב ההיברידי אפילו מבטל את החיסכון בדלק.

  3. Avatar

    הקטנועים היום יותר חסכוניים בדלק. הקטנים המודרנים (PCX ו-NMAX) עושים באיזור ה-35-40 ק"מ לליטר. וגם מרווח הטיפולים השתפר משמעותית שחלק מהקטנועים כבר עושים טיפול בכל 12 א' ק"מ.

    מנגד – עלות סט שרשרת גלגל"ש + צמיגים לאופנוע שצריך להחליף בכל כ-10K? נראה לי יהיה יותר יקר מכל טיפול וריאטור…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Single Sign On provided by vBSSO