סדרת ה-S1000 של ב.מ.וו – מרובעי הצילינדרים בנפח 1,000 סמ"ק – הכוללת את הסופרבייק S1000RR, הסופר-נייקד S1000R ואת האדוונצ'ר-כביש S1000XR, מתעדכנת ל-2017. לא מדובר בשינויים מרחיקי לכת כי אם בעיקר על התאמה ליורו 4, ועל הדרך כמה נגיעות שאמורות לעשות את שלושת הכלים האלה קצת יותר טובים.
S1000RR
הסופרבייק של ב.מ.וו מותאם לתקנות יורו 4, אך ללא פגיעה בהספק – שעדיין עומד על כ-200 כ"ס.
מבחינת תוספות, ה-S1000RR מקבל את ה-ABS Pro, שהוא ה-ABS להטייה של בוש. בנוסף, כל גרסאות ה-RR מקבלות את בקרת ההחלקה של ב.מ.וו בעלת 7 מצבים.
החל מהשנה ה-S1000RR יגיע עם מושב יחיד ועם כיסוי למושב המורכב, אבל לקוח שירצה את 'חבילת המורכב' הכוללת מושב ורגליות מורכב, יוכל לקבל אותה ללא תוספת תשלום. לסיום יש סכמות צביעה חדשות ל-2017.
S1000R
הסופר-נייקד הבנוי על בסיס ה-S1000RR עומד מהשנה בתקן יורו 4, אבל לא רק שהוא לא מאבד הספק, הוא עולה ב-5 כ"ס וכעת ההספק המקסימלי עומד על 165 כ"ס.
ה-R מקבל גם תושבות חדשות לכידון, שאמורות להפחית את הוויברציות שעוברות לידי הרוכב. פרט לכך הוא מקבל כמה שיפורי שלדה שמשילים ממשקלו הכולל 2 ק"ג.
מבחינת אלקטרוניקה, ABS ו-ASC (בקרת יציבות) מגיעות כסטנדרט, ואילו בקרת ההחלקה המתקדמת מוצעת כאופציה – אם כי לארץ הכלים מגיעים עם כל התוספות, כולל קוויקשיפטר לשני הכיוונים.
S1000XR
ה-S1000XR מקבל את אותם שיפורי המנוע של ה-S1000R שמעלים את הספק המנוע ל-165 כ"ס, וגם את תושבות הכידון המפחיתות ויברציות לידיים. פרט לכך בוצעו שינויים בשלדת הזנב שמאפשרים העמסה של 10 ק"ג נוספים, ובסך הכל 444 ק"ג.