ספינת התיור של ב.מ.וו, ה-K1600GT, מקבלת מספר עדכונים לשנת 2016.
המנוע – 6 צילינדרים בשורה בנפח 1,649 סמ"ק, עדיין מפיק 160 כ"ס ו-17.8 קג"מ, אבל כעת הוא גם עומד בתקנות יורו 4 – אולי הסיבה העיקרית לשדרוגו.

מה שחדש זה הילוך אחורי, רוורס, שכמו בהונדה גולדווינג – פועל על-ידי שילוב של המתנע החשמלי לתמסורת אחורית. כלומר בשילוב הילוך אחורי, לחיצה על המתנע החשמלי תגלגל את האופנוע בעדינות אחורנית. כשהאופנוע שוקל כמעט 320 ק"ג – הילוך אחורי מחויב המציאות.
פרט לכך יש גם עדכוני אלקטרוניקה – מעתה ה-GT יגיע כסטנדרט עם מערכת המתלים האלקטרונית הסמי-אקטיבית של ב.מ.וו – Dynamic ESA, וגם עם קוויקשיפטר לשני הכיוונים, בנוסף לכל המערכות שכבר קיימות – ויש שפע מהן.
ה-K1600GT מקבל גם מתיחת פנים קלה, שעל-פי ב.מ.וו מיועדת לשפר את האווירודינמיות שלו, וגם לוח השעונים מקבל רענון קטן.
לאירופאים שבינינו, מעתה ניתן להזמין את ה-K1600GT עם מערכת קריאת החירום החדשה של ב.מ.וו.