בק.ט.מ ביססו את מנוע הטווין המקבילי שלהם בנפח 790 סמ"ק במשפחת הדיוק, האדוונצ'ר, ובקרוב בגרסת ה-SMC. שמועות בענף מדברות על כך שבק.ט.מ עובדים כיום על מנוע גדול יותר – בנפח 890 סמ"ק – שישמש את הדור הבא של הפלטפורמה.
מדובר על המשך שימוש בתצורת הטווין המקבילי, כשתוספת של 90-100 סמ"ק בקירוב תאפשר עוד 10-20 כ"ס. כיום המנוע משמש את ה-790 דיוק עם 799 סמ"ק ו-105 כ"ס, וזהו גם הדגם הראשון, על-פי השמועות, שיקבל את המנוע המשודרג, כשייתכן אפילו שהדגם הראשון שיקבל את מנוע ה-900 סמ"ק יהיה 890 דיוק R קרבי. עוד בפלטפורמת הדגמים נמצא את ה-790 אדוונצ'ר שאותו בחנו לאחרונה ואת ה-790SMC, שכבר 'נתפס' במבחנים אך טרם הוצג רשמית.
נמשיך ונעדכן.

