דף הבית / חדשות / ק.ט.מ: דור חדש ל-SX-E החשמלי
2025 KTM SX-E 3 and SX-E 5-7

ק.ט.מ: דור חדש ל-SX-E החשמלי

בק.ט.מ מציגים דור חדש לאופנועי המיניקרוס החשמליים לילדים, ה-SX-E 5 וה-SX-E 3, עם סוללה חזקה יותר ומקוררת נוזל ושלדה מחוזקת

אופנועי המיניקרוס החשמליים של ק.ט.מ, המיועדים לילדים, מקבלים שיפורים רבים לשנת 2025.

בשנת 2019 הציגו בק.ט.מ אופנוע מיניקרוס קטן וחשמלי המתאים לילדים בני 10-3 שעושים את צעדיהם הראשונים בעולם הרכיבה בכלל ובמוטוקרוס בפרט. הבסיס לאופנוע החשמלי היה ועודנו הק.ט.מ 50SX – אופנוע המוטוקרוס התחרותי לילדים הקטן ביותר בליין של ק.ט.מ, שמגיע עם מנוע דו-פעימתי ועם מכלולי קצה איכותיים. השלדה, המתלים כדוגמת מזלג ה-WP XACT 35 עם קפיץ האוויר ו-205 מ"מ של מהלך גלגל ו-WP XACT מאחור עם 193 מ"מ מהלך. גם שאר מכלולי השלדה נלקחו ישירות מהדגם המקצועי הקטן. השוני הוא מנוע חשמלי שמפיק 5 קילוואט (כ-7 כ"ס) – ומכאן ה-5 בשם הדגם. מערכת ניהול המנוע מגיעה עם שישה מצבים להתאמת אופי אספקת החשמל בהתאם להתקדמות הרוכב, כך גם בדור החדש.

ק.ט.מ SX-E 3 ו-SX-E 5 דגמי 2025
ק.ט.מ SX-E 3 ו-SX-E 5 דגמי 2025

לשנת 2025 מוצג הדור החדש שמטפל קודם כל בסוללה, עם מערכת קירור נוזל המאפשרת טווח רכיבה גדול בכ-30% לעומת הקודם. יחידת הסוללה מוגדרת כמוגנת נגד אבק ונגד מים, ואינה מצריכה תחזוקה מונעת. הספק המנוע נשאר זהה, כאשר יש גרסה קטנה ובסיסית יותר – SX-E 3 – עם מנוע חשמלי מקורר אוויר שמפיק 3.8 קילוואט.

בק.ט.מ מתגאים במודולריות של המיניקרוס, כאשר שלדת הזנב העשויה משילוב של פלסטיק ופיברגלס ניתנת לחיבור בזויות שונות בהתאם לגודל המשתנה של הילד הרוכב. גובה המושב ניתן לכוונון מ-634 מ"מ עד 682, כאשר ניתן להשקיע עוד בהנמכת המזלג דרך המשולשים העליונים וגם את נקודת העיגון של הבולם האחורי. השלדה עשויה מפלדת כרום-מוליבדן, כאשר לשנת 2025 היא חזקה יותר בדגש גם לנקודת העיגון של הבולם האחורי.

זמן הטעינה של סוללת ה-SX-E 5 צומצם ל-45 דקות מ-0% ועד 80%, ו-70 דקות מריק עד מלא. ה-SX-E 3 הקטן דורש 100 דקות ל-80% ו-140 דקות לטעינה מלאה. לשני הכלים יש כמובן חיישן התהפכות שמדומם את הבקר במקרה של נפילה ורצועת בטיחות שמנתקת את המנוע במקרה שהיד של הילד מתרחקת (כמו במקרה של נפילה).

לעומת הבולמים המתקדמים יותר של ה-SX-E 5 שהוזכרו למעלה, לאח הקטן יש בולמים פשוטים יותר ונטולי יכולות כוונון, שמאפשרים מהלך גלגל של 144 מ"מ מלפנים ו-129 מ"מ מאחור. לשני הדגמים כידון ניקן, ידיות ODI, חישוקי אלומיניום (12″ ב-5 ו-10″ ב-3), קליפרים הידראוליים, דיסקים משוננים וגרפיקה עדכנית לשנת 2025.

משפחת אופנועי השטח החשמליים של ק.ט.מ מקבלת מיקוד רענן וחדש גם דרך הפרירייד E החדש, שמנסה, כמו המיניקרוס, להביא משב רוח רענן לעולם השטח.

ק.ט.מ SX-E 3 דגם 2025
ק.ט.מ SX-E 3 דגם 2025
ק.ט.מ SX-E 3 דגם 2025
ק.ט.מ SX-E 3 דגם 2025
ק.ט.מ SX-E 5 דגם 2025
ק.ט.מ SX-E 5 דגם 2025

2025 KTM SX-E 3 and SX-E 5-16

2025 KTM SX-E 3 and SX-E 5-17

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

Rieju-Aventura-Rally-307-R

רייחו מציגים דגמים חדשים ל-2025

ברייחו מציגים צמד אופנועים חדשים ומעניינים: הראשון הוא האדוונצ'ר ראלי 307 שנכנס לקטגוריית האדוונצ'ר הבינוני, והשני הוא גרסה מוזרקת דלק של אופנוע האנדורו ה-MR300

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן