ק.ט.מ פותחת את תערוכת INTERMOT בקלן בחשיפה של צמד דגמי ה-1290 סופר דיוק המעודכנים – ה-R וה-GT.
גרסת ה-R – הסופר נייקד של ק.ט.מ שעודכן בשנה שעברה – מקבלת עדכונים קלים באלקטרוניקה כמו מצב 'מסלול' בניהול המנוע הכולל בקרת זינוק, שליטה בסבסוב הגלגל האחורי תחת תאוצה, בקרת ווילי ו-3 מצבי תגובת מנוע. המנוע, אגב, מפיק 177 כ"ס, ויש חבילת אלקטרוניקה מכובדת הכוללת פנסי LED, מסך TFT צבעוני, מערכת ABS לפניות, מערכת בקרת אחיזה, ואופציה לקוויקשיפטר לשני הכיוונים.
בנוסף, גרסת ה-R מקבלת 2 סכימות צביעה חדשות ל-2019.
העדכון העיקרי – בגרסת ה-GT
כצפוי, ה-1290 סופר דיוק GT – אופנוע הספורט-תיור של ק.ט.מ – מקבל השנה תשומת לב מיוחדת ועובר מתיחת פנים ועדכון משמעותי.
מנוע ה-LC8 – וי-טווין בנפח 1,301 סמ"ק, מקבל השנה עדכון שבמסגרתו ההספק מטפס ל-175 כ"ס והמומנט ל-14.37 קג"מ, שלטענת ק.ט.מ חלק נכבד מהם מושגים כבר בסל"ד נמוך. המנוע המחודש מגיע עם שסתומי יניקה מטיטניום, ובגזרת האלקטרוניקה ההיקפית יש השנה קוויקשיפטר לשני הכיוונים.
עוד בגזרת האלקטרוניקה – חיישן הטיה למערכת ה-ABS, בקרת האחיזה ומצבי ניהול האופנוע – הכוללים החל מהשנה גם מצב 'מסלול' בעל המאפיינים של גרסת ה-R. יש גם מסך TFT צבעוני חדש בגודל "6.5 – כולל חיבור לסמארטפון, ויש פנסי LED חדשים ועוצמתיים עם שורה של 6 פנסים קטנים בצדדים ועוד פנס מרכזי ופנס לאור יום.
מערכת המתלים החשמלית מתעדכנת ומקבלת את הדור האחרון של הבולמים הסמי-אקטיביים של WP, אשר מתכווננת תוך כדי תנועה – בהתאם למשקלים ולעומסים הפועלים על האופנוע.
ה-1290 סופר דיוק GT יגיע ב-2019 בשתי סכימות צביעה, והוא צפוי להגיע ארצה בתחילת 2019.