דף הבית / חדשות / ק.ט.מ: ה-450SMR עושה קאמבק
KTM 450 SMR 2021 Title

ק.ט.מ: ה-450SMR עושה קאמבק

לאחר שבע שנות היעדרות חוזר ה-450SMR - הסופרמוטו הייעודי למסלול של ק.ט.מ - עם 63 כ"ס, 102 ק"ג וסקס-אפיל מטורף

ק.ט.מ מחזירה לשנת 2021 את דגם הסופרמוטו הקרבי למסלול, ה-450SMR.

ק.ט.מ 450SMR - עושה קאמבק ל-2021
ק.ט.מ 450SMR – עושה קאמבק ל-2021

דגם הסופרמוטו המקצועי של ק.ט.מ, המיועד למסלולי הסופרמוטו, עושה קאמבק לשנת 2021 לאחר שבע שנות היעדרות משורות היצרנית. על-בסיס דגם המוטוקרוס, ה-450SX-F, בנו האוסטרים את נשק המסלול האולטימטיבי לתפיסתם. מנוע סינגל 4 פעימות בנפח 449.9 סמ"ק מספק כאן 63 כ"ס ושוקל רק 27 ק"ג מסך כללי של 102 ק"ג (לפני דלק). המנוע מורכב בשלדה בזוית מעט שונה מאשר בדגם המוטוקרוס על-מנת להוריד את מרכז הכובד. מתחת לגל-זיזים עילי יחיד נמצא צילינדר בודד עם מהלך של 95 מ"מ ובוכנה ששוקלת 320 גרם בלבד. באופן מעניין, בק.ט.מ מגדירים שמרווח הטיפולים עומד על כל 100 שעות לתחזוקת מנוע כירורגית.

ל-SMR גיר של 5 הילוכים עם אפשרות לתכנת מפת מנוע נפרדת לכל הילוך. בנוסף, יש מצמד מחליק מקצועי של סאוור, בקרת זינוק ובקרת אחיזה.

מלפנים מורכב מזלג של WP XACT עם מערכת האוויר (AER) בקוטר 48 מ"מ ומהלך של 285 מ"מ. ל-WP XACT מאחור יש מהלך של 266 מ"מ, והוא מחובר דרך מנגנון לינקים פרוגרסיבי לשלדה. בלמי הברמבו מספקים קליפרים רדיאלים בני 4 בוכנות ודיסק קדמי צף בקוטר 310 מ"מ על חישוק 16.5″, ודיסק אחורי בקוטר 220 מ"מ על חישוק בקוטר 17″. ה-SMR מגיע עם צמיגי סליקס של בריג'סטון, הייעודיים לרכיבת סופרמוטו תחרותית.

כאמור, בק.ט.מ בחרו לא לייצר את ה-450SMR בשבע שנים האחרונות, אך דגם ה-FS450, הסופרמוטו המקביל מהוסקוורנה, כן נמכר. הלכה למעשה זהו אותו אופנוע. באופן מעניין, הק.ט.מ יהיה יקר יותר לרכישה בארצות הברית ב-300$, למרות שלמעט שלדת הזנב והגרפיקה הם זהים לחלוטין.

נשק המסלול המטורף הזה יגיע לישראל, ברישוי אפור כמובן כדגם 2021. הכינו את המסלולים!

KTM 450 SMR 2021 Action3

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

Forza-750-Teaser-2

דגם חדש: הונדה פורצה 750

טיזר חדש מגלה שהונדה יציגו במהלך חודש אוקטובר פורצה עם מנוע בנפח 750 סמ"ק שיגיע מה-X-ADV, עם הגיר האוטומטי DCT

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Single Sign On provided by vBSSO