ק.ט.מ חושפת היום (ג') את דגמי האנדורו EXC של 2019. אחרי שבשנת 2018 החברה השיקה את דגמי ה-2 פעימות TPI בעלי מערכת הזרקת הדלק, השנה בק.ט.מ מעדכנים את דגמי האנדורו במספר נגיעות, כשבגדול הכלים דומים מאוד לאלו של 2018.
ראשית, הבולם האחורי מסוג PDS בעל הבוכנה המשנית נבנה מחדש ומקבל בוכנה ראשית חדשה לגמרי, כשבמקביל גם בבולם האחורי וגם בטלסקופים יש סט-אפ חדש להידראוליקה, ולטענת ק.ט.מ הוא משפר את התנהגות האופנוע לספיגת מהמורות ויציבות. בנוסף לבולמים ישנו כיסוי מושב חדש, מצבר חזק יותר מבעבר, וכן גרפיקה חדשה הכוללת שלדה הצבועה בכתום. שינויים אלו יחולו על כל דגמי ה-EXC, כולל ה-250 וה-300 הדו-פעימתיים, וכן ה-250, ה-350, ה-450 וה-500 מרובעי הפעימות.
דגמי ה-125EX-W וה-150XC-W, המיועדים למסלולים סגורים בלבד ומגיעים ארצה ברישוי אפור, מקבלים צילינדר חדש עם פורט פליטה מכורסם, וכן שסתום כוח חדש לביצועים טובים יותר בסל"ד גבוה. בנוסף מקבלים דגמים אלו קלאץ' חדש עם קפיץ דיאפרגמה (DS), כמו של שאר דגמי ה-EXC, שגם מקטין את רוחב המנוע.
השינויים בדגמי האנדורו לשנת הדגם 2019 הם מינוריים, וזה היה צפוי אחרי השנה שבה כאמור הוצגו דגמי ה-EXC-TPI ושנתיים אחרי שבק.ט.מ הציגו דור חדש לחלוטין של אופנועי אנדורו.
לא השתנו ממש, ומכוערים נורא
מחלקת העיצוב הלכה לישון ויצא גוש כתום