בק.ט.מ חושפים הערב (ב') את דגמי האנדורו של 2020 – רגע לפני ההשקה לעיתונות העולמית. זהו דור חדש של אופנועים, עם שלדה, מתלים, ארגונומיה ופלסטיקה מחודשים, עם מנועים שמזהמים פחות ומפיקים יותר, ויש גם אופנוע חדש לגמרי – 150EXC TPI מוזרק דלק ובעל תקינת כביש מלאה.
בק.ט.מ מציינים כי לשנת 2020 מדובר כאמור בדור חדש של אופנועי אנדורו. השלדות עברו עיצוב מחדש, בולמי ה-XPlor שופרו, ההתנהגות לטענתם טובה יותר, יש פלסטיקה וארגונומיה חדשים, תיבת אוויר חדשה, מערכת קירור חדשה ומערכות פליטה חדשות.
בנוסף, בק.ט.מ מציגים אופנוע חדש לחלוטין – 150EXC TPI דו-פעימתי, מוזרק דלק ובעל תקינת כביש מלאה. ה-150EXC TPI יצטרף ל-250EXC TPI ול-300EXC TPI בליין הדו-פעימתיים בעלי תקינת הכביש, והוא עומד בתקנות יורו 4 המחמירות. לארץ הוא יגיע ברישוי צהוב, ועשוי להיות המחליף של ה-125EXC, שייצורו וייבואו ארצה ברישוי צהוב הופסק ב-2017. בנוסף לשלושת הדו-פעימתיים יהיו גם מרובעי הפעימות 250EXC-F, 350EXC-F, 450EXC-F ו-500EXC-F, ובסך-הכל 7 דגמי אנדורו עם תקינת כביש.
פרט לגרסאות הרגילות ולגרסאות הסיקס-דייז המסורתיות המאובזרות בתוספות רבות, בק.ט.מ משיקים מהדורה מוגבלת של 500 יחידות ל-300EXC TPI בשם ארצברג רודאו, וזאת לכבוד 25 שנה למרוץ האקסטרים-אנדורו המפורסם. גרסה זו בעלת סכימת צביעה מיוחדת, והיא עמוסה בתוספות מקטלוג השיפורים של היצרנית האוסטרית.
פרטים מלאים על דגמי 2020 של ק.ט.מ, וכן התרשמות רכיבה על כל אחד מהדגמים, נביא לכם בימים הקרובים מההשקה העולמית של דגמי האנדורו של ק.ט.מ ל-2020.