בק.ט.מ חושפים את 11 אופנועי המוטוקרוס של שנת 2025, כשבראש השינויים שלדה חדשה, חזרה של גרסת ה-150 סמ"ק הדו-פעימתית לליין הדגמים, וכמובן גרפיקה חדשה.
בק.ט.מ חשפו דור חדש של ליין אופנועי המוטוקרוס לשנת 2023 עם רשימת השיפורים מכובדת שהתמקדה בהחלפת הקרבורטורים בדגמים הדו-פעימתיים למערכות הזרקה, שיפורי מנוע בדגמי הארבע פעימות, שלדה חדשה, בולמים חדשים ושיפור ממשק הרוכב עם הכלי, וגם רכבנו עליהם בישראל. זה הקדים כרגיל את הדור החדש של אופנועי האנדורו, שהוצגו כחדשים לשנת 2024 והדגימו קפיצת מדרגה משמעותית לעומת הדור הקודם.
בק.ט.מ מודיעים היום (ג') על דגמי 2025 החדשים של אופנועי המוטוקרוס, שכוללים 11 דגמים: החל מהמיני בנפחים 50, 65 ו-85 סמ"ק דו-פעימתיים, המשך בדגמי 125, 150 (שחוזר לשנת 2025), 250 ו-300 סמ"ק דו-פעימתיים, וכלה בדגמי 250, 350 ו-450 SX-F ארבע פעימות, כשבין לבין יש גם גרסאות מיוחדות.
בראש השינויים שלדה חדשה עם עדכונים בראש ההיגוי, בתושבות המנוע ובתושבות הבולם האחורי – אלו נועדו לשיפור הנוחות והשליטה של הרוכב, כך לפי ק.ט.מ, ולשיפור היכולות בפניות. החיסכון במשקל מגיע ל-300 גרם. יש עדכונים לזרוע האחורית, למוביל שרשרת ולרגלית בלם האחורי. הבולמים עברו כיול מחודש בעקבות השינויים האלה, יחד עם אטמים חדשים וקוטר ברגים קטן יותר. יש צמיגי דאנלופ GEOMAX MX34 חדשים ומתאמי מיכל דלק חדשים עם שינוי עיצובי לפלסטיקה העוטפת את מיכל הדלק, ועוד שינויים לטובת עמידות הפלסטיקה בעומס הרכיבה. לגרסאות הארבע פעימות יש מפלט חדש. הגרפיקה לשנת 2025 חדשה כמובן, חלקה, נקייה וכתומה יותר.
מנועי הארבע פעימות ממשיכים להגיע עם מערכת ניהול עם שני מצבים המופעלים בעזרת כפתור בצד שמאל של הכידון – מפה חלשה ומפה חזקה, בקרת זינוק, בקרת אחיזה, וחיישן התהפכות שמדומם את המנוע אחרי נפילה או התרסקות. יש גיר חמישה הילוכים חדש וחלק יותר של Pankl, הכולל גם קוויקשיפטר מההילוך השני עד החמישי שניתן לביטול בלחיצת כפתור על הכידון. הבקרות והקוויקשיפטר מגיעים רק בארבע פעימות עם מערכת CUO (ר"ת CONNECTIVITY UNIT OFFROAD) – אפליקציית הכיול של ק.ט.מ שהוצגה בדגמי הפקטורי של 2024 (הסבר מלא על המערכת בקישור).
כנהוג בק.ט.מ, אופנועי המוטוקרוס מקבלים את העדכונים והחידושים שנה לפני דגמי האנדורו, וזה אומר שאנו צופים שהשינויים בשלדה יגיעו לדגמי האנדורו לקראת שנת 2026.
אופנועי המוטוקרוס של ק.ט.מ צפויים להגיע לישראל וכמובן ברישוי אפור. המחירים – שהתחילו מ-27 אלף ש"ח ל-65SX הדו פעימתי, המשיכו ב-47 אלף ש"ח ל-250 SX-F והסתיימו במעל ל-52 אלף ש"ח ל-450 SX-F פקטורי עם כל התוספות מקטלוג השיפורים – צפויים להתייקר לשנת לדגם 2025, במיוחד דגמי הארבע פעימות עם מערכת ה-CUO החדשה.