ק.ט.מ חושפת ברגעים אלו את משפחת הדיוקים הקטנים החדשה, ובראשם הדיוק 390 (בתמונה בראש הידיעה), שתמונת ריגול שלו כבר ראינו מוקדם יותר השנה.
מסתבר שהדיוק 390 לא קיבל רק מתיחת פנים אלא נבנה מחדש. הוא מקבל שלדה חדשה, מתלים חדשים של WP, המנוע עובר שדרוג ומתאים ליורו 4, והעיצוב – פנינה, ברוח הסופר דיוק 1290.
בסיס מנוע ה-373.2 סמ"ק נשאר דומה מאוד, אולם נעשו בו שינויים חשובים. כך למשל מעתה המצערות חשמליות (Ride-By-Wire), הוחלפה מערכת הפליטה (מעתה יש ממיר קטליטי תלת-דרכי), ואף הוחלפו חלקים מכאניים במנוע עצמו. הוא מפיק 44 כ"ס, כך שהוא מתאים לבעלי רישיון A1 כמו בעבר.
השלדה כאמור חדשה לחלוטין, וכך גם שלדת הזנב. הבולמים של WP כאמור חדשים, הדיסק הקדמי גדל ל-320 מ"מ, ומנוף הבלם הקדמי מעתה מתכוונן למרחק, כמו גם מנוף המצמד. מיכל הדלק בן 13.4 ליטרים, המושב והזנב עוצבו מחדש, והפנס הקדמי שנראה דומה מאוד לסופר דיוק 1290 מכיל כעת נורת LED. גם לוח השעונים חדש לגמרי, מסוג TFT. המשקל הכללי – 149 ק"ג.
הדיוק 125, שגם כן נחשף ברגעים אלו, מקבל בעיקר מתיחת פנים עיצובית ופחות שינויים מכאניים.
גלריית תמונות של הדיוק 390 החדש: