דף הבית / חדשות / ק.ט.מ חושפת את הדיוק 790
KTM-DUKE790-Milan-003

ק.ט.מ חושפת את הדיוק 790

799 סמ"ק בטווין מקבילי, 105 כ"ס, עיצוב אגרסיבי ומכלולי שלדה איכותיים - הסופר נייקד הבינוני החדש של ק.ט.מ; גרסת האדוונצ'ר תוצג בשנה הבאה

אחרי שבשנה שעברה חשפה גרסת קונספט, ק.ט.מ חושפת היום את הסופר-נייק סטריטפייטר הבינוני שלה, עם מנוע הטווין המקבילי בנפח 799 סמ"ק – הדיוק 790 (מבחן לגרסת האבטיפוס – בקישור).

ק.ט.מ דיוק 790 - גרסת הייצור הסדרתי
ק.ט.מ דיוק 790 – גרסת הייצור הסדרתי

המנוע החדש לחלוטין הזה ממלא חלל גדול בק.ט.מ – בין הכלים הקטנים והבינוניים שלה לבין הווי-טווינים הגדולים של אופנועי הכביש והאדוונצ'ר, ובתמחור נכון סדרת הכלים שתבוסס על המנוע החדש עשויה להצליח מאוד במכירות.

בדיוק 790 החדש מפיק מנוע הטווין המקבילי בנפח 799 סמ"ק לא פחות מ-105 כ"ס, והוא צפוי להיות גם גמיש למדי בשל תצורת המנוע. יש בקרת החלקה ומערכת ABS לפניות – כולל מצב סופרמוטו, כששתיהן ניתנות לניתוק, יש ניהול מנוע עם מצערות חשמליות ומצבי רכיבה, יש קוויקשיפטר ובקרת ווילי, ויש מסך TFT עם חיבור לסמארטפון. מכלולי השלדה איכותיים למדי עם בולמי WP ובלמי ברמבו, והמשקל – 169 ק"ג יבש. זה ללא ספק אחד הכלים שאנחנו יותר רוצים להניח עליהם את הישבן ולתת גז!

פרט לדיוק 790 בגרסת הייצור, בק.ט.מ חשפו גרסת קונספט של אדוונצ'ר 790, המבוסס על אותו המנוע, ונמצא כעת במבחנים. בתערוכת מילאנו הבאה תוצג גרסת הייצור הסדרתית של האדוונצ'ר 790.

KTM-DUKE790-Milan-004

ככה!
ככה!

אודות אביעד אברהמי

אביעד אברהמי
בן 46, רוכב על אופנועים 30 שנים ברציפות, חולה גז מאובחן, ממציא מטבע הלשון 'חזיר גז' ועורך את האתר שבו אתם גולשים כעת.

עשוי לעניין אותך

SCOOTER SFIDA SR4_Studio_9

ווג: ה-SR4 מקבל מערכת רדאר אחורית ל-2025

הווג SR4 - קטנוע בנפח 350 סמ"ק החולק את הפלטפורמה של הב.מ.וו C 400 GT - יגיע לישראל עם מערכת התראת רדאר אחורית; המחיר: 38 אלף ש"ח

תגובה אחת

  1. Avatar

    כמה יפה!!
    נעמן תארוז לי אחד…

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן