דף הבית / חדשות / ק.ט.מ חושפת 890 אדוונצ'ר R חדש
KTM-890-ADV-R-005

ק.ט.מ חושפת 890 אדוונצ'ר R חדש

ק.ט.מ חושפת את ה-890 אדוונצ'ר R החדש, ומוסיפה לו גרסת ראלי קרבית ומאובזרת במהדורה מוגבלת

כצפוי, ק.ט.מ חושפת הערב (ג') את ה-890 אדוונצ'ר R החדש, שמצטרף לצמד גרסאות ה-790 אדוונצ'ר עם מנוע חזק יותר, אלקטרוניקה מעודכנת וסכימת צביעה ייחודית. אל ה-890 אדוונצ'ר R מצטרפת גם גרסת ראלי קרבית ומאובזרת, במהדורה מוגבלת של 700 יחידות.

ק.ט.מ 890 אדוונצ'ר R וראלי
ק.ט.מ 890 אדוונצ'ר R וראלי

ה-890 אדוונצ'ר R מצטרף למשפחת האדוונצ'ר של ק.ט.מ כגרסה חזקה יותר ל-790 אדוונצ'ר R (שממשיך בייצור יחד עם ה-790 אדוונצ'ר). הפלטפורמה היא של ה-790 אדוונצ'ר R, אולם המנוע גדל בנפחו ל-889 סמ"ק, ההספק עלה ב-10 כ"ס ל-105 כ"ס, והמומנט טיפס גם הוא, ב-1.22 קג"מ. בנוסף, מנועו של ה-890 עומד בתקנות יורו 5. למעשה, זהו מנועו של ה-890 דיוק R, כשהוא מכויל לעבודת אדוונצ'ר, מפיק קצת פחות הספק, אבל מציע טווח שימושי רחב יותר ומומנט זמין יותר בסל"ד נמוך. בק.ט.מ הגדילו את משקל גל הארכובה בכ-20% ביחס למנוע ה-790 אדוונצ'ר, ולטענתם כעת המנוע מאפשר יציבות גבוהה יותר של האופנוע בפניות, וכן נוחות גבוהה יותר ברכיבות ארוכות.

פרט למנוע המשופר, בק.ט.מ עדכנו את בולמי ה-WP XPLOR של ה-890 אדוונצ'ר R, וכן שיפרו את תוכנות ה-ABS להטיה ובקרת האחיזה. בנוסף, ה-890 אדוונצ'ר R מקבל סכמת צביעה חדשה, חיזוקים לקלאץ' ושיפורי העברת הילוכים בתיבת ההילוכים, שלדת זנב קלה יותר ושיפורים בראש ההיגוי, בלמים קדמיים ואחורי שעברו שדרוג, וכן מתג חדש לבקרת אחיזה על הכידון.

ק.ט.מ 890 אדוונצ'ר R דגם 2021
ק.ט.מ 890 אדוונצ'ר R דגם 2021

ק.ט.מ 890 אדוונצ'ר ראלי

בנוסף ל-890 אדוונצ'ר R, בק.ט.מ חושפים גם גרסת ראלי קרבית (בדומה לדגם הראלי של ה-790 אדוונצ'ר R), שתיוצר במהדורה מוגבלת של 700 יחידות (200 לארה"ב ו-500 לשאר העולם). גרסת הראלי מקבלת מערכת בולמים מקצועית של WP מדגם XPLOR Pro, מתכווננת מלא כמובן, וכן דוד פליטה של אקרפוביץ' הקל יותר ב-35% מהדוד המקורי, מושב ראלי שטוח בגובה 910 מ"מ, מצב 'ראלי בניהול המנוע וכן קוויקשיפטר כסטנדרט (אופציה בתשלום בגרסת ה-R), משקף קצר שקוף, רגליות ראלי רחבות ומגני קרבון למיכל הדלק.

ה-890 אדוונצ'ר R צפוי להגיע ארצה בתחילת 2021, ואז ייקבע מחירו.

ק.ט.מ 890 אדוונצ'ר ראלי 2021
ק.ט.מ 890 אדוונצ'ר ראלי 2021

אודות אביעד אברהמי

אביעד אברהמי
בן 46, רוכב על אופנועים 30 שנים ברציפות, חולה גז מאובחן, ממציא מטבע הלשון 'חזיר גז' ועורך את האתר שבו אתם גולשים כעת.

עשוי לעניין אותך

hi_25ZR900T_40SGY1ARFB00D_A.003

קוואסאקי מציגה: Z900 מחודש ל-2025

בקוואסאקי מציגים Z900 חדש לשנת 2025, אשר יחד עם גרסת ה-SE מציג עדכוני עיצוב ואלקטרוניקה, כולל בקרות בטיחות מתקדמות, קוויקשיפטר ובקרת שיוט

3 תגובות

  1. Avatar
    קול-בי קריינות ודיבוב

    בסה"כ מבאס כל הקטע שכל יומיים ממציאים לנו אופנוע חדש, וזה שהומצא לפני 3 ימים כבר לא רלבנטי, כאילו, והמחיר שלו צולל.
    קחו את טויוטה קורולה למשל, קיימת כבר מלללא שנים, נכון ששונתה ושופרה עם השנים, אבל שם זה שם.
    ופה כל יום שם אחר.

    • Avatar

      ביום שאופנוע, לא משנה איזה, בטח שקטמ יהיה משעמם כמו קורולה, הוא יהיה הונדה.
      קטמ יוצאים עם חידושים שמשאירים את כולם מאחור. אף אחד לא חייב לקנות. לא מכריחים, אבל אנשים קונים ונהנים בטירוף.

  2. Avatar
    ג'וג'ו מורפיוס

    צודק לגמרי

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן