דף הבית / חדשות / ק.ט.מ חושפת 890 דיוק חדש
KTM 890 DUKE - Action-2

ק.ט.מ חושפת 890 דיוק חדש

ק.ט.מ משחרת את ה-890 דיוק - גרסה בסיסית יותר ל-890 דיוק R, שהיא למעשה 790 דיוק עם המנוע המוגדל ל-889 סמ"ק עם מעט פחות הספק

ק.ט.מ חושפת הערב (ג') את ה-890 דיוק בגרסה הבסיסית שלו – אח זול יותר ל-890 דיוק R הבנוי על בסיס ה-790 דיוק.

אחרי ה-890 דיוק R, שזוכה להצלחה גדולה יחסית, ק.ט.מ חושפת את הגרסה הבסיסית והזולה יותר – ה-890 דיוק. למעשה, מדובר ב-790 דיוק הוותיק (בן 3) שמקבל את המנוע המוגדל בנפח 889 סמ"ק המותקן ב-890 דיוק R החדש יחסית.

ק.ט.מ 890 דיוק
ק.ט.מ 890 דיוק

לעומת ה-890 דיוק R המושקע והקרבי, שלו מערכת בולמים איכותית ומתכווננת של WP ומערכת בלמים הכוללת משאבה רדיאלית של ברמבו, דיסקים בקוטר 320 מ"מ וקליפרים רדיאליים מדגם Stylema, לגרסת ה-890 דיוק הבסיסית יותר מערכת בולמים של WP מדגם APEX שאינה מתכווננת עם מהלכי גלגל של 140 מ"מ מלפנים ו-150 מ"מ מאחור, ומערכת בלמים בסיסית יותר עם דיסקים בקוטר 300 מ"מ עם קליפרים של ק.ט.מ ומשאבה לא רדיאלית. הצמיגים של קוניננטל, מדגם ContiRoad.

למעשה, זהו ה-790 דיוק, אשר מקבל את המנוע המוגדל ל-889 סמ"ק – רק שבגרסת ה-890 הנוכחית של הטווין המקבילי LC8c ניהול המנוע שונה, והמנוע מספק 115 כ"ס (לעומת 121 כ"ס ב-890 דיוק R ו-105 כ"ס ב-790 דיוק) ו-9.38 קג"מ (לעומת 10.1 קג"מ ב-890 דיוק R ו-8.86 קג"מ ב-790). יחד עם זאת, כמעט 8 קג"מ מתקבלים כבר ב-3,000 סל"ד, מה שמעיד על מנוע גמיש ביותר (ראו גרף בתחתית הכתבה).

שאר הנתונים דומים מאוד עד זהים ל-790 דיוק, כמו למשל גובה המושב שעומד על 820 מ"מ (לעומת 836 מ"מ ב-R) והמשקל היבש שעומד על 169 ק"ג. מבחינת אלקטרוניקה, ה-890 דיוק מקבל את חבילת האלקטוניקה המלאה של ה-890 דיוק R, הכוללת 4 מצבי ניהול (גשם, כביש, ספורט ומסלול), מערכת ABS להטיה הכוללת ניתוק של הגלגל האחורי, מערכת בקרת אחיזה ב-8 מצבים, בקרת זינוק, בקרת ווילי ב-3 מצבים, פנסי LED היקפיים, מסך TFT צבעוני, ואופציה לקוויקשיפטר לשני הכיוונים.

לבסוף, ה-890 דיוק מקבל גרפיקה חדשה עם שתי אופציות צביעה.

ה-890 דיוק יחליף את ה-790 דיוק בליין הדגמים של ק.ט.מ, והוא יימכר לצידו של ה-890 דיוק R כגרסה בסיסית וזולה יותר. הוא צפוי להגיע ארצה בחודשים הקרובים, אז גם ייקבע מחירו.

KTM 890 DUKE - Studio orange front right

KTM 890 DUKE - Studio black left

KTM 890 DUKE - Studio black right

KTM 890 DUKE - Studio orange rear right

KTM 890 DUKE - Action-3

KTM 890 DUKE - Action-1

KTM 890 DUKE - Action-4

KTM 890 DUKE DYNO

אודות אביעד אברהמי

אביעד אברהמי
בן 46, רוכב על אופנועים 30 שנים ברציפות, חולה גז מאובחן, ממציא מטבע הלשון 'חזיר גז' ועורך את האתר שבו אתם גולשים כעת.

עשוי לעניין אותך

SCOOTER SFIDA SR4_Studio_9

ווג: ה-SR4 מקבל מערכת רדאר אחורית ל-2025

הווג SR4 - קטנוע בנפח 350 סמ"ק החולק את הפלטפורמה של הב.מ.וו C 400 GT - יגיע לישראל עם מערכת התראת רדאר אחורית; המחיר: 38 אלף ש"ח

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן