לפני כחצי שנה פרסמנו תמונות ריגול של גרסת 2020 החדשה של הק.ט.מ RC390, שצפויה להיחשף בהמשך השנה. כעת מפרסם האתר RideApart תמונות 'ריגול' של האח של ה-RC – ה-390 דיוק – כפי שנצפה בשבוע שעב בעת מבחנים בגרמניה.
ה-RC390 קיבל עדכון לשנת 2017, אולם ביחס ל-390 דיוק – שקיבל עדכון מקיף ביותר – העדכון של ה-RC היה צנוע יותר וכלל מצערת חשמלית, דיסק קדמי גדול יותר ונגיעות עיצוביות בפיירינגים. הפעם בק.ט.מ שמים את הדגש על ה-RC, והשינויים בו יהיו גדולים. יחד עם זאת, גם ה-390 דיוק יקבל עדכון מקיף בדור השלישי שלו.
בתמונות הפעם מצולם ה-390 דיוק בעת מבחנים, כאמור בגרמניה. ניתן להבחין שהשלדה, הגאומטריה והזרוע האחורית גדלו במעט, מה שאומר שגם רוכבים גבוהים מהממוצע עשויים למצוא את מקומם על הדיוק הקטן, ונראה שגם מיכל הדלק חדש וגדול יותר. אנו בטוחים שהמנוע יעבור גם אבולוציה שתעניק לו יותר הספק ומומנט, וכמובן שיהיה גם מסך TFT צבעוני. להערכתנו, האופנוע גם צפוי לקבל את מערכת ה-ABS להטיה של בוש. על אף שגרסת המבחן מצולמת כמעט ללא פלסטיקה, נראה שהעיצוב הכללי יישאר דומה מאוד לזה הנוכחי, ובקורלציה מלאה לסדרת הדיוק.
ה-390 דיוק וה-RC390 יהיו מהכלים הראשונים של ק.ט.מ שיותאמו לתקנות יורו 5 ההולכות ומתקרבות: התקנות תיכנסנה לתוקף בתחילת 2020 לכלים חדשים וב-2021 לכלים קיימים, כך שבשנתיים הקרובות אנחנו צפויים למבול של דגמים חדשים ומחודשים. צמד הדגמים, המיוצרים במפעלי באג'אג' בהודו, צפויים להיחשף בתערוכת מילאנו בסוף השנה.