דף הבית / חדשות / ק.ט.מ מציגה שלושה דגמי RC חדשים לשנת 2022
385789_RUS2431 wotr B_Flat

ק.ט.מ מציגה שלושה דגמי RC חדשים לשנת 2022

ק.ט.מ חושפת את ה-RC390, ה-RC200 וה-RC125 החדשים לשנת 2022, עם עיצוב בהשראת אופנוע ה-MotoGP, שלדה חדשה, בולמים משופרים ואלקטרוניקה עדכנית

בק.ט.מ חושפים את הדגמים חדשים במשפחת ה-RC הספורטיבית – ה-RC390, ה-RC200 וה-RC125.

זו תקופה ארוכה שאנו יודעים על כוונת ק.ט.מ לשדרג לחלוטין את דגם ה-RC390 ואת אחיו הקטנים עם עוד טכנולוגיה, עוד אלקטרוניקה, ועיצוב שמיישר קו עם האח הגדול והחדש גם כן – ה-RC 8C. משפחת דגמי ה-RC שואבים את השראתם מאופנוע ה-MotoGP המצליח של ק.ט.מ.

ק.ט.מ RC390 דגם 2022
ק.ט.מ RC390 דגם 2022

לשנת 2022 פנס ה-LED הקדמי מקבל משטח דמוי קרבון בין שני מאותתי LED האינטגרליים עם יחידת הפנס. יש משקף גדול יותר ומראות חדשות, קימורים שונים למעטפת הפיירינג החדשה שמספקים אווירודינמיות טובה יותר ומפנים את החום טוב יותר מהרוכב מיכל הדלק גדול יותר (13.7 ל') ומעוצב 'קרבי' יותר, והמושב המדורג חדש גם כן ומרופד יותר. לא במקרה בחרנו לפתוח בעיצוב, ק.ט.מ מדגישים את הנושא הזה – בהתאם לקהל היעד הצעיר אליו הם מכוונים.

מנועי הסינגל מותאמים כמובן לתקנות יורו 5 לפליטת מזהמים. ה-RC390 מגיע עם מנוע בנפח 373 סמ"ק מקורר נוזל. נתון ההספק זהה לדגם היוצא – 44 כוחות סוס (32 קילווואט), כשנתון המומנט אמור להיות משופר במעט, ובנוסף, מערכת ניהול מנוע מעודכנת אמורה לספק העברת כוח חלקה יותר לאורך קשת הסל"ד. יש תיבת אוויר מוגדלת, מצערות חשמליות, מצמד מחליק, בקרת אחיזה ואופציה לקוויקשיפטר. מערכת הפליטה חדשה עם דוד פליטה מאלומיניום עם השראה מאופנועי ה-Moto3. גם דגמי ה-RC200 וה-RC125 קיבלו את אותם השיפורים במנוע, עם 25 כ"ס (19 קילווואט) לדגם ה-200 ו-15 כ"ס לדגם ה-125 סמ"ק.

ק.ט.מ RC 125 דגם 2022
ק.ט.מ RC125 דגם 2022

השלדה חדשה וקלה ב-1.5 ק"ג לעומת הדורות הקודמים. יחידת הזנב חדשה גם היא ומתחברת עם ברגים במקום בריתוך – מה שיאפשר החלפה במקרה של תאונה. יש מערכת בולמים חדשה, הנמצאת גם באח האדוונצ'ר (390 אדוונצ'ר), עם מזלג הפוך של  WP APEX בקוטר 43 ועם כיווני שיכוך כיווץ והחזרה (30 קליקים בכל אחד). מאחור יש זרוע אלומיניום עם בולם יחיד של WP המתכוונן לעומס קפיץ ולשיכוך החזרה. יש חישוקים חדשים עם פחות חישורים אשר עוזרים להפחית 3.4 ק"ג מהמשקל הבלתי מוקפץ. מערכת הבלימה היא של BYBRE, עם דיסק קדמי בקוטר 320 מ"מ מלפנים ו-230 מ"מ מאחור, והיא עוזרת לחסוך 960 גרם נוספים ממשקל האופנוע. הכידון חדש, ממוקם אחרת מדורות קודמים ומאפשר בכל הדגמים גם כיוון גובה של 10 מ"מ.

ה-RC390 מגיע עם מסך TFT חדש בגודל עם קוטביות משתנה, בקרת אחיזה, ABS להטיה של בוש עם מצב סופרמוטו המנתק את הגלגל האחורי מהמערכת ומאפשר החלקת הזנב בכניסה לפניות (קיים גם ב-RC200 ו-RC 125). כאמור, יש גם אופציה לקוויקשיפטר לשני הכיוונים וקישורית לסלולר. ה-RC200 מגיע עם מסך LCD, כשה-RC125 עם TFT וקישורית לסלולר.

ה-RC390 החדש לשנת 2022 יגיע ארצה עד לסוף השנה הנוכחית. ה-RC125 וה-RC200 יגיעו ככל הנראה בהמשך.

צפו בק.ט.מ RC 390 החדש לשנת 2022:

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

BMW HP2 Megamoto

נוסטלגיה: ב.מ.וו HP2 מגהמוטו

ה-HP2 - ביצועים גבוהים - היה חלק מחטיבת הביצועים של ב.מ.וו; המגהמוטו היה ההיפרמוטארד הקרבי והייחודי של משפחת הבוקסרים הביצועיסטית של תחילת שנות ה-2000

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן