אחרי ה-1390 סופר דיוק R ו-1390 סופר אדוונצ'ר S מציגים בק.ט.מ את ה-1390 סופר דיוק GT – עם מנוע וי-טווין בנפח 1,350 סמ"ק, אותם שיפורי השלדה והאלקטרוניקה, וכמובן עיצוב חדש עם המסיכה הקדמית החדשה.
בשנת 2016 הציגו בק.ט.מ את ה-1290 סופר דיוק GT, שהיה אופנוע שהוא תצוגת תכלית שמסכמת את כל הידע, היכולות והתוצר הסופי שלהם. את כל מה שהם ידעו הם זיקקו אל תוך אופנוע ספורט-תיור. לאחר עדכונים שהוא עבר עם השנים מגיע תורו ליישר קו עם המנוע החדש.
יש כאן את מנוע ה-LC8 מוגדל הנפח – כלומר וי-טווין סמ"ק ו-75 מעלות בין הצילינדרים שגדל כאן ל-1,350 סמ"ק. יש את מערכת תזמון השסתומים החדשה ('Cam Shift') שמפעילה את השסתומים הרלוונטיים בהתאם למהירות סיבוב המנוע, ובכך תורמת מצד אחד לרמת זיהום ורעש מופחתת ובצד השני להגדלת הספק המנוע. בק.ט.מ לא מציינים את נתוני המנוע משום מה, וזה משאיר אותנו להעריך כי ההספק נע בין 173 כ"ס ב-9,500 סל"ד של האדוונצ'ר ל-190 כוחות הסוס של הסופר דיוק R. המומנט גם הוא צפוי לעמוד סביב ה-14.78 קג"מ. מערכת הראם-אייר ממוקמת במרכז עם תיבת אוויר חדשה ורדיאטור חדש וגדול יותר. בק.ט.מ קיצרו את ההילוכים העליונים לטובת כוח זמין יותר.
השלדה חדשה ומוגדרת חזקה יותר ומאפשרת מרכז כובד נמוך יותר. מערכת המתלים היא הגרסה האחרונה של WP APEX עם בולמים חשמליים סמי אקטיביים (SAT) עם כיולים מעודכנים וזמני תגובה מהירים יותר מהדור היוצא. מערכת הבלימה נשארה עם דיסקים צפים בקוטר 320 מ"מ מלפנים וקליפרים רדיאלים של ברמבו מסוג Stylema, כשיש ידית בלם חדשה ורבת מצבים MCS (ר"ת Multi-Click-System). מערכת הבלימה עובדת כמובן גם בפניות ומציעה גם מצבי סופרמוטו וסופרמוטו + לטובת מי שרוצה להחליק את הזנב בכניסה לפנייה במהלך הטיול. יש גם צמיגי מישלין Power 6 חדשים.
מבחינת אלקטרוניקה יש את כל מה שצפוי למצוא באופנוע פרימיום – ממצבי מנוע הכוללים עוד שני מצבי קאסטום חדשים, מצב מסלול חדש, צג ה-TFT החדש בגודל 8.88″ המורכב בצורה אופקית (H88) ופועל גם במגע וגם דרך מערכת מתגים חדשה, מערכת רדאר קדמית המספקת התרעות ובקרת שיוט אקטיבית, מערכת ניטור אוויר בצמיגים (TPMS) חדשה עם כיול מיוחד למסלולים ועוד.
בק.ט.מ טרם הכריזו על המחיר של ה-1390 סופר דיוק GT, אשר לצפוי להגיע לשווקים באירופה ולישראל בחודשים הראשונים של שנת 2025. המחיר המדויק ייקבע לקראת מועד ההגעה.
מארק מארקז מחבק חיבוק דב את באגנייה,והלה
לא ניחן בחושים כמו ולה…
נראה שהוא מתמסר אליו..וואו
מרוץ סוף העונה שהכתיר את מרטין לא נעשה בלי עזרה
מחבריו
מרקס בודד את מרטין במקום השלישי שאש פגרו שומר עליו מאחור
ובעצם מונע תחרות הוגנת כי הוא ידע הם ידעו מרטין כנראה לא יעמוד בלחץ ויתפתה לנסות לנצח את בגניה מה שלא היה קורה קיצור ספרדים נותנים בראש ובגניה אם לא ישים לב גם שנה הבאה לא יהיה לו תואר
מרקס כרגיל עושה למען …הספרדים
באגנייה לא מדי חכם