בק.ט.מ מציגים ל-2025 גרסה מעודכנת של ה-450SMR – אופנוע הסופרמוטו התחרותי – עם מזלג חדש, עדכוני שלדה, רגליות חדשות וגרפיקה מעודכנת.
בשנת 2021 החזירו בק.ט.מ לייצור את ה-450SMR – הסופרמוטו המקצועי והתחרותי המיועד למסלולי הסופרמוטו, זאת לאחר שבע שנות היעדרות מליין הדגמים של היצרנית. בשנת 2022 הוא עבר מעט שינויי גרפיקה ולשנת 2023 הוצג דגם חדש בקורלציה מלאה לעדכונים שבוצעו באותה השנה בדגמי המוטוקרוס.
כעת, מעט אחרי העדכונים שקיבלה גרסת האחות מבית הוסקוורנה, מגיע תורו של ה-450SMR לקבל את אותם שינויים ועדכונים. גם כאן מדובר על החלפה למזלג WP XACT בקוטר 48 מ"מ בטכנולוגיית קארטידג' סגור (Closed Cartridge) עם קפיצים ספירליים, במקום מערכת קפיץ האוויר (AER) בגרסה הקודמת. בולם ה-WP XACT מאחור מקבל אטמים חדשים ובורג חיבור לינקג' בקוטר קטן יותר. מהלך הגלגל מלפנים הוא 283 מ"מ ומאחור 266 מ"מ. לצד זה יש כיסויי רדיאטור עם עיצוב חדש לשיפור הקירור ומיקום שונה לרגליות הרוכב, שהן גם קטנות יותר, למניעת שפשופם באספלט. תושבות המנוע חדשות גם כן, והכל ביחד עוזר לגלח 300 גרם מהמשקל הסופי. כל זה מקבל, כמובן, עיטוף מחודש לשנת 2025.
המנוע נשאר זהה, כאשר מדובר על מנוע ארבע פעימות בעל צילינדר יחיד בנפח 449.9 סמ"ק אשר מספק 63 כ"ס. המנוע מורכב בשלדה בזווית מעט שונה מאשר בדגם המוטוקרוס על מנת להוריד את מרכז הכובד. מבחינת אלקטרוניקה יש בקרת אחיזה מתנתקת, בקרת זינוק, ושני מצבי ניהול מנוע המופעלים מהכידון. יש גיר בן חמישה הילוכים, כאשר מערכת ההילוכים כוללת גם קוויקשיפטר להעלאת ההילוכים מההילוך השני עד החמישי, והוא ניתן לביטול בלחיצת כפתור על הכידון. יש גם מצמד של ברמבו עם מערכת נגד נעילת גלגל של סוטר (Suter), בלמי הברייקינג כוללים קליפר רדיאלי בעל 4 בוכנות ודיסק קדמי צף בקוטר 310 מ"מ, ודיסק אחורי בקוטר 220 מ"מ. חישוק האלפינה הקדמי בקוטר 16.5″, כשעליו צמיג במידה 125/75, ומאחור יש חישוק בקוטר 17″ וצמיג במידה 165/55. הק.ט.מ מגיע עם צמיגי סליקס של מצלר Racetec SM K1, הייעודיים לרכיבת סופרמוטו תחרותית. המשקל עומד על 108.8 ק"ג.
לא ברור בשלב זה אם אופנוע המסלול של ק.ט.מ צפוי להגיע לישראל. אם יגיע, הוא יהיה ברישוי אפור כמובן.