רק נחשף לא מזמן בצמד גרסאות – וכבר מקבל גרסה קרבית ומושקעת יותר. בק.ט.מ חושפים את ה-790 אדוונצ'ר גם בגרסת ראלי קרבית.
ה-790 אדוונצ'ר החדש של ק.ט.מ מגיע בשתי גרסאות: רגילה – לכביש ולשבילים ו-R קרבית. ה-R הוא אדוונצ'ר-אנדורו קרבי עם מערכת מתלים קרבית יותר ובעלת מהלך ארוך יותר. בנוסף, מרווח הגחון גבוה יותר ועומד על 263 מ"מ לעומת 233 מ"מ בגרסה הרגילה, גאומטריית ההיגוי שונה, בסיס הגלגלים ארוך יותר ב-19 מ"מ, וגובה המושב עומד על 850 / 830 מ"מ בגרסה הרגילה ועל 880 מ"מ בגרסת ה-R הקרבית לשטח. נפח מיכל הדלק בשני הדגמים עומד על 20 ליטרים, שמספיקים לטענת ק.ט.מ לעד 450 ק"מ. המשקל המלא ללא דלק עומד על 189 ק"ג – בגרסת ה-R.
כעת מציעים בק.ט.מ 500 יחידות בלבד בכל העולם לדגם חדש שנקרא 790 אדוונצ'ר R ראלי. ההבדל העיקרי הוא במערכת המתלים. גרסת הראלי מקבלת את בולמי ה- WP XPLOR PRO, שמוסיפים מהלך גלגלים של 30 מ"מ בכל צד. כתוצאה מכך גובה המושב מטפס ל-910 מ"מ. בנוסף יש מערכת פליטה של אקרפוביץ', מגני מיכל דלק מקרבון וקוויקשיפטר להעלאת הילוכים כסטנדרט. רוחב הגלגלים והצמיגים צר יותר לתנאי שטח טכניים, המושב שונה וקשיח יותר, ויש רגליות קרביות יותר. האופנוע כולו מגיעה בצביעה וגרפיקה שונה ומשקף בהיר.
מערכת המתלים – 7548 מקדימה ו-6746 מאחור, של WP כמובן – מציעה, כאמור, מהלך מתלים ארוך יותר ויכולת כוונון מלאה לשיכוך כיווץ והחזרה. הבולם מאחור הוא מסוג PDS, כמו בדגמי האנדורו. לפי ק.ט.מ, מערכת המתלים דומה לזו המורכבת על גרסת ה-450 ראלי התחרותית.
טרם פורסמו מחירים או הקצאה למדינות, אבל וואו – איזו מכונה!