דף הבית / חדשות / ק.ט.מ משיקה בישראל את ה-690 החדשים
KTM-690-launch-009

ק.ט.מ משיקה בישראל את ה-690 החדשים

יבואנית ק.ט.מ משיקה בישראל את ה-690 אנדורו R ו-SMC-R בסוכנות My Moto המחודשת

באירוע חגיגי בסוכנות My Moto שבנתניה השיקה אתמול ד.ל.ב מוטוספורט, יבואנית ק.ט.מ לישראל, את צמד דגמי ה-690 החדשים ל-2019 – ה-690 אנדורו R וה-SMC-R.

צמד הדגמים החשובים של ק.ט.מ (מגיעים גם בהספק מלא של 74 כ"ס וגם מוגבלי הספק ל-47.6 כ"ס לרישיון A1) יוצרו ברציפות עד שנת 2017, אולם לשנת הדגם 2018 ייצורם הופסק. כעת לשנת 2019 הם עושים קאמבק – כשהם משודרגים מהמסד ועד לטפחות ולמעשה נבנים מחדש.

צמד ה-690 המחודשים בסוכנות My Moto המשודרגת
צמד ה-690 המחודשים בסוכנות My Moto המשודרגת

הפלטפורמה לצמד הדגמים משותפת: שלדת מסבך משולשי פלדת כרומולי שבתוכה שוכן מנוע הסינגל החזק בעולם בייצור סדרתי בגרסתו האחרונה – 690 סמ"ק ו-74 כ"ס. הוא מגיע עם מצערות חשמליות, ולשנת 2019 הוא מקבל גל איזון נוסף על-מנת להפחית ויברציות. מערכת ניהול המנוע המודרנית כוללת 2 מפות ניהול מנוע (כשהפעם הבחירה היא ממתג על הכידון ולא מתחת למושב), מערכת בקרת אחיזה מתקדמת שיעילה גם בהטיה (ניתנת לניתוק), וקוויקשיפטר לשני הכיוונים לראשונה במנוע ה-690 הזה.

עוד בגזרת האלקטרוניקה – מערכת ABS להטיה כולל ניתוק אחורי, פנסי LED מאחור ובמאותתים, שקע USB בצד הפנס הראשי ובקרת בלימת מנוע למניעת צ'אטרינג של הגלגל האחורי תחת בלימה חזקה והורדת הילוכים.

בנוסף, צמד הכלים מקבלים עיצוב חדש ומודרני עם פלסטיקה חדשה, ושיפורים כמו כיסויי מושב חדשים ואוחזים. מיכל הדלק בצמד הדגמים, הממוקם בשלדת הזנב, גדל בנפחו מ-12 ל-13.5 ליטרים. עוד נתון חשוב הוא שמרווח הטיפולים עומד בצמד הדגמים על 10,000 ק"מ.

ה-SMC-R והאנדורו R
ה-SMC-R והאנדורו R

690 אנדורו R

הדו-שימושי הקרבי של ק.ט.מ משתדרג לשנת 2019 גם בכלולי השלדה שלו. כך למשל מלפנים מותקן השנה מזלג חדש של WP מדגם EXplor בקוטר 48 מ"מ – אבולוציה לבולמי האנדורו של ק.ט.מ החל משנת 2017. מאחור יש בולם אחורי של WP עם כיוונים מלאים, כשמהלכי המתלים עומדים על 250 מ"מ.

הגלגלים בקוטר "21 מלפנים ו-"18 מאחור, כשמידות הצמיגים הדו-שימושיים של מיטאס עומדים על 90/90 מלפנים ו-140/80 מאחור. מרווח הגחון עומד על 270 מ"מ, וגובה המושב ברום של 910 מ"מ. המשקל עומד על 146 ק"ג.

מחירו של הק.ט.מ 690 אנדורו R נקבע על 68,900 ש"ח (במבצע השקה – 65,900 ש"ח).

690 SMC-R
690 SMC-R

690 SMC-R

גרסת הסופרמוטו הפופולרית משודרגת גם היא. מלפנים מותקן השנה מזלג חדש של WP מדגם APEX, הכולל קארטרידג' פתוח ומציע כיוונים נפרדים בכל רגל. גם מאחור יש בולם אחורי חדש, גם הוא עם כל הכיוונים. חישוקי השפיצים מסוג טיובלס בקוטר "17 וברוחב "5 מאחור ו-"3.5 מלפנים, והצמיגים הספורטיביים של ברידג'סטון מדגם S21 במידות 120/70 מלפנים ו-160/60 מאחור. מערכת הבלימה הקדמית משתמשת בדיסק בקוטר 320 מ"מ ובקליפר רדיאלי של ברמבו. המשקל: 147 ק"ג.

מחירו של ה-690 SMC-R נקבע על 69,900 ש"ח (במבצע השקה 66,900 ש"ח).

 My Moto – סוכנות נוספת שעוברת שדרוג

סוכנות My Moto - משתדרגת בנראות ובשירות
סוכנות My Moto – משתדרגת בנראות ובשירות

בק.ט.מ ניצלו את השקת צמד הדגמים על-מנת לחשוף את השדרוג שעברה סוכנות My Moto בנתניה. סוכנות My Moto משמשת מזה כ-5 שנים כסוכנות מורשית של ק.ט.מ, היא בעלת מועדון לקוחות רחב, וכעת היא משתדרגת באופן משמעותי והופכת לסוכנות ק.ט.מ הישראלית השמינית במספר (בנוסף לסניף הראשי) שמעוצבת לפי המפרט של ק.ט.מ העולמית.

הסוכנות שופצה ועוצבה כאמור מחדש, כשהדגש הוא על הנראות ועל חוויית השירות ללקוח – שמכנס את כל מה שהלקוח צריך מרגע הרכישה והלאה.

בחנות תמצאו, לצד תצוגת אופנועי ק.ט.מ חדשים, גם ציוד רכיבה, ביגוד ואביזרים מקוריים של ק.ט.מ, וכן ציוד רכיבה של יצרניות נוספות. המוסך שופץ גם הוא וכעת הוא עומד בסטנדרטים של ק.ט.מ – כולל כלי עבודה ייעודיים.

אנחנו כמובן בעד מהלכים שכאלו, שכן אופנועים מודרניים דורשים סוכנויות מודרניות, וכל סוכנות כזו שמשדרגת את עצמה – מרימה את הסטנדרט בענף כולו ומושכת את כל השאר למעלה. המרוויחים הם הלקוחות, שנהנים מחוויית שירות ברמה גבוהה יותר.

נאחל לסוכנות My Moto הצלחה רבה.

אודות אביעד אברהמי

אביעד אברהמי
בן 41, רוכב על אופנועים 25 שנה ברציפות, חולה גז מאובחן, ממציא מטבע הלשון 'חזיר גז' ועורך את האתר שבו אתם גולשים כעת.

עשוי לעניין אותך

Husqvarna-svartpillen-701-004

חדש בארץ: הוסקוורנה סווארטפילן 701

הסווארטפילן 701 - הסקרמבלר החדש במשפחת אופנועי הרטרו-מודרני של הוסקוורנה - הגיע ארצה; המחיר: 71 אלף ש"ח

2 תגובות

  1. זה רק נראה ככה או שק.ט.מ ירדו מהעץ של חיבור ישיר של הבולם לזרוע, והוסיפו מנגנון לינקים?
    זאת אחרי ביקורות שליליות רבות על ההתנהגות הנוקשה והלא הדרגתית של הדגם הקודם.

  2. מה ההבדל בין ה SMC690, לבין ה 701 של האסקוורנה ?
    (אגב, אני מניח שזה אותו מנוע)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Single Sign On provided by vBSSO