ד.ל.ב מוטוספורט, יבואנית ק.ט.מ לישראל, מודיעה על הגעתם ארצה של שישה דגמים חדשים בסגמנטים של ילדים, מוטוקרוס, אנדורו וסופרמוטו.
50SX פקטורי
ה-50SX הוא אופנוע הילדים הקטן ביותר בליין של ק.ט.מ. גרסת הפקטורי של ה-50SX הקטן מגיעה עם גרפיקת פקטורי מוכרת ומזוהה, מושב בצבע כחול עם אחיזה מוגברת וגריפים אפורים, מערכת פליטה ומשתיק של FMF, גלגל שיניים קטן יותר מאחור (לעומת הגרסה הרגילה), מגני CNC למצמד ולמערכת ההצתה, מצמד מחוזק, ג'טינג שונה, מוביל שרשרת חדש וצמיגי דאנלופ Geomax MX 53.
מחיר: 25,990 ש"ח (רישוי אפור)
250SX-F טרוי לי
קבוצת TLD (ר"ת Troy Lee Design) מריצה את אופנועי ק.ט.מ בחמש שנים האחרונות באליפויות הסופרקרוס והמוטוקרוס בארצות הברית. רפליקת טרוי לי של המוטוקרוסר רבע ליטר של ק.ט.מ, ה-250SX-F, מוסיפה על הקיים גם גרפיקה ומושב התואמים את צבעי הקבוצה, משתיק אקרפוביץ', נאבות כתומות על חישוקי פקטורי בצבע שחור, מגני דיסק ומנגנון הולשוט לזינוק. בנוסף, הדגם מגיע כסטנדרט עם ‘Connectivity Unit Kit’ – אפליקציה חדשה לטלפון הנייד אשר ניתן יהיה לשלוט דרכה בפרמטרים מסוימים באופנוע כגון מפות ניהול מנוע, בקרת אחיזה, בלימת מנוע, תגובת מצערת ובקרת זינוק. המערכת גם תציע עצות לכיווני בולמים שונים דרך פונקציית SAG Assistant.
מחיר: 50,990 ש"ח (רישוי אפור בלבד)
300EXC TPI ארצברג רודיאו
גרסת ארצברג רודיאו היא גרסה מאובזרת מאוד של ה-300EXC TPI, והיא מיוצרת במהדורה מוגבלת. בנוסף לעדכונים של דגמי האנדורו של 2021, גרסת ארצברג רודיאו מקבלת גרפיקה מיוחדת, וכן שיפורים ותוספות מקטלוג החלקים של ק.ט.מ כמו מגנים, רצועות, חלקי אנודייז, משולשים מכורסמים, נאבות כתומות, מתג בחירת מפות ניהול מנוע, דיסק אחורי מלא, ועוד תוספות.
המחיר: 82,990 ש"ח (רישוי צהוב)
350EXC-F WESS
גרסה מיוחדת לציון הצלחתו של מנואל לטנביכלר הגרמני באליפות העולם במרוצי אנדורו – WESS. השינוי העיקרי הוא מזלג ה-WP XACT AER הנדחס על-ידי אוויר במקום על-ידי קפיץ, המגיע בדגמי המוטוקרוס ומוצע לראשונה בדגם אנדורו של ק.ט.מ. בנוסף, גרסת ה-WESS מגיעה עם חישוקי פקטורי עם נאבות כתומות, מאוורר ומגן רדיאטור כסטנדרט, משולשים מכורסמים באנודייז כתום, מגן מנוע, מושב Selle Dalla Valle, דיסק קדמי צף עם מגן, שלדה כתומה וגרפיקת WESS חדשה.
מחיר: 82,990 ש"ח (רישוי צהוב)
450SX-F פקטורי
גרסת הפקטורי של ה-450SX-F מציעה סכימת גרפיקה של רד-בול, משולשי היגוי פקטורי באנודייז כתום, מגן מנוע, מושב של Selle Dalla Valle, שלדה צבועה בכתום ודיסק קדמי חצי-צף שמגיע מגרסת המרוצים. בנוסף, מגן דיסק, גלגל שיניים אחורי בצבע כתום ומגן מצמד של Hinson. המשתיק של אקרפוביץ', ויש מנגנון הולשוט לזינוקים.
החידוש לשנה זו הוא ממשק האפליקציה החדשה של ק.ט.מ, אשר ניתן לסרוק אותה למגן הכידון. בעזרת אפליקציית myKTM ניתן לשלוט על פרמטרים בניהול המנוע כמו בלימת מנוע, תגובת מצערת, בקרת אחיזה ובקרת זינוק. הפרמטרים יכולים להשתנות דרך סרגל לינארי המגביר או מחליש את התגובות, או דרך מדדים שהוכנסו מראש. הבולמים מקבלים המלצות לכיוון ה-SAG ושיכוכי הכיווץ וההחזרה – בהתאם לתוואי המסלול.
מחיר: 54,990 ש"ח (רישוי אפור בלבד)
450SMR
מכונת הסופרמוטו המקצועית של ק.ט.מ עושה קאמבק אחרי כ-7 שנים שבהן לא יוצרה (אבל יוצר ההוסקוורנה FS450 הכמעט זהה). על-בסיס דגם המוטוקרוס, ה-450SX-F, מנוע סינגל 4 פעימות בנפח 449.9 סמ"ק מספק כאן 63 כ"ס ושוקל רק 27 ק"ג מסך כללי של 102 ק"ג (לפני דלק). המנוע מורכב בשלדה בזווית מעט שונה מאשר בדגם המוטוקרוס על-מנת להוריד את מרכז הכובד. מתחת לגל-זיזים עילי יחיד נמצא צילינדר בודד עם מהלך של 95 מ"מ ובוכנה ששוקלת 320 גרם בלבד. באופן מעניין, בק.ט.מ מגדירים שמרווח הטיפולים עומד על כל 100 שעות לתחזוקת מנוע כירורגית. הגיר בן 5 הילוכים עם אפשרות לתכנת מפת מנוע נפרדת לכל הילוך. בנוסף, יש מצמד מחליק מקצועי של סאוור, בקרת זינוק ובקרת אחיזה.
מלפנים מורכב מזלג של WP XACT עם מערכת האוויר (AER) בקוטר 48 מ"מ ומהלך של 285 מ"מ. ל-WP XACT מאחור יש מהלך של 266 מ"מ, והוא מחובר דרך מנגנון לינקים פרוגרסיבי לשלדה. בלמי הברמבו מספקים קליפרים רדיאלים בני 4 בוכנות ודיסק קדמי צף בקוטר 310 מ"מ על חישוק 16.5″, ודיסק אחורי בקוטר 220 מ"מ על חישוק בקוטר 17″. ה-SMR מגיע עם צמיגי סליקס של בריג'סטון, הייעודיים לרכיבת סופרמוטו תחרותית.