דף הבית / חדשות / ק.ט.מ: קבלו את המחליף של ה-790 דיוק
KTM-Duke-890-Erlkoenig-articleGalleryOverlay-fa2e70c8-1620735

ק.ט.מ: קבלו את המחליף של ה-790 דיוק

הק.ט.מ 890 דיוק החדש והמצופה נראה בגרסתו הסופית במבחן מסלול

המחליף של הק.ט.מ 790 דיוק המוצלח והמצליח 'נתפס' בעדשת מצלמת ה'ריגול' בעת מבחן מסלול, ונראה שזוהי גרסתו הסופית.

הק.ט.מ 890 דיוק החדש ל-2020
הק.ט.מ 890 דיוק החדש ל-2020

כפי שכבר כתבנו, בק.ט.מ נדרשים למחליף עבור ה-790 דיוק המצליח שלהם, ועל-מנת להתמודד עם תקנות יורו 5, שמגבילות מאוד את המנועים הקיימים, בחרו בק.ט.מ להגדיל את הנפח ל-890 סמ"ק. המנוע יישאר בתצורת הטווין המקבילי, כשתוספת של 100-90 סמ"ק בקירוב תאפשר עוד 20-10 כ"ס. כיום המנוע מספק נתונים של 799 סמ"ק ו-105 כ"ס.

הדגם החדש נצפה במבחן מסלול בידיו של ג'רמי מק'וויליאמס – פרזנטור של ק.ט.מ, רוכב מבחן ואקס רוכב מפעל – עם כל מיני חיווטים וחיישנים למדידת נתונים. צפו לבולמי WP משודרגים ומתכווננים מלפנים ומאחור ובלמי ברמבו חדשים.

בהמשך נצפה גם לגרסת R קיצונית יותר עם מנוע ה-130 כ"ס שהותקן בקרמר GP2R שסקרנו לאחרונה, וסביר להניח שגם ה-790 אדוונצ'ר על צמד גרסאותיו יקבל את מנוע ה-890 המחודש.

נמשיך לעדכן.

KTM-Duke-890-Erlkoenig-articleGalleryOverlay-b8517f38-1620728

KTM-Duke-890-Erlkoenig-articleGalleryOverlay-bc1d7839-1620726

KTM-Duke-890-Erlkoenig-articleGalleryOverlay-8559336-1620725

KTM-Duke-890-Erlkoenig-articleGalleryOverlay-aa61d29e-1620729

KTM-Duke-890-Erlkoenig-articleGalleryOverlay-1dfbc3e5-1620737

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

Ducati-Panigale-V4-2020-015

דוקאטי: הפניגאלה V4 משתדרג ל-2020

שנתיים אחרי שנחשף לראשונה לפני שנתיים, הפניגאלה V4 ו-V4S מקבל מתיחת פנים הכוללת שיפורים אווירודינמיים, וגם שיפורים מכאניים ואלקטרוניים; הטוב הופך לטוב יותר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Single Sign On provided by vBSSO