ק.ט.מ מכרה בשנת 2018 מספר שיא של 261,454 אופנועים – גידול של 10% ביחס לשנת 2017. כך עולה מהדו"ח שמפרסמת החברה לסיכום שנת 2018. זוהי השנה השמינית ברציפות שבחברה האוסטרית רושמים עלייה במכירות, והמספר העצום הזה של יותר מרבע מיליון אופנועים מקבע את מעמדה של ק.ט.מ כיצרנית האופנועים הגדולה באירופה. לשם השוואה, ב.מ.וו, הממוקמת שנייה, מכרה ב-2018 כ-165 אלף אופנועים.
מתוך 261,454 האופנועים, 212,899 כלים הם של המותג ק.ט.מ, ואילו 48,555 כלים שייכים למותג הוסקוורנה – השייך לק.ט.מ מסוף שנת 2013. זהו מספר הכלים השנתי הגבוה ביותר של הוסקוורנה בכול הזמנים, כשבימים שבהם המותג היה שייך למשפחת קסטליוני באיטליה נמכרו קצת יותר מ-10,000 כלים בשנה, ומספר דומה היה בשנים הספורות שבהם המותג היה שייך לב.מ.וו בטרם נמכר לקבוצת ק.ט.מ. כך או כך, רכישת המותג הוסקוורנה התבררה כצעד חכם מאוד עבור ק.ט.מ.
חלק משמעותי מהגידול נמצא – על-פי ק.ט.מ – בשני השווקים החשובים ביותר עבור החברה: השוק האירופאי והשוק האמריקאי. בשני אלה רושמת החברה גידול של 8% ו-8.5% בהתאמה, חלק גדול מזה בזכות ה-790 דיוק שהפך ללהיט מכירות במיוחד באירופה, וכן אופנועי הכביש של הוסקוורנה – הוויטפילן והסווארטפילן 401 והוויטפילן 701.
ההכנסות ממכירת האופנועים ב-2018 עומדות על כ-1.56 מיליארד יורו – גידול של כ-2% ביחס לשנה הקודמת, והרווח הנקי עמד ב-2018 על 161 מיליון יורו – גידול של כ-21% ביחס לשנה הקודמת.
בק.ט.מ מצהירים כי עד שנת 2022 המטרה היא למכור 400 אלף אופנועים בשנה – חלק גדול מזה על-ידי אופנועים כניסה למתחילים, גם של מותג ק.ט.מ וגם של הוסקוורנה, ובעיקר עם שיתוף הפעולה עם בג'אג' ההודית. שיתוף הפעולה הזה, שהניב את סדרות ה-RC והדיוק בנפחים של עד 390 סמ"ק, הוכיח את עצמו בגדול כשהכפיל את מכירות ק.ט.מ בשנים האחרונות מאז החל השת"פ.
בישראל מכרה ק.ט.מ בשנה שעברה כ-1,500 אופנועים משני המותגים, מהם כ-1,105 אופנועים של המותג ק.ט.מ (צהובים ואפורים) דרך דל"ב מוטוספורט, וכ-395 כלים (צהובים ואפורים) מהמותג הוסקוורנה דרך עופר-אבניר.