דגם האדוונצ'ר-תיור הגדול של ק.ט.מ – ה-1290 סופר אדוונצ'ר S – מקבל עדכונים רבים לשנת 2020. הדגם 'נתפס' בשלבים סופיים של המבחנים, ועל פניו נראה שזוהי הגרסה הסופית.
גרסת ה-S היא הגרסה בעלת אוריינטציית הכביש במשפחת ה-1290 אדוונצ'ר. היא מגיעה עם חישוקים יצוקים בקוטר "19 ו-"17, הבולמים אלקטרוניים סמי-אקטיביים, ויש שפע של מערכות אלקטרוניות – מ-ABS להטיה, דרך בקרת אחיזה מתקדמת, 4 מצבי ניהול מנוע, ומסך TFT צבעוני. הספק המנוע – 160 כ"ס. ישנה גם את גרסת ה-R, המיועדת גם לשטח ומגיעה עם חישוקי שפיצים במידות "21 ו-"18 ומתלים ארוכי מהלך.
הגרסה בצילומים נושאת מספר שינויים בשלדה, כולל שלדת זנב וזרוע אחורית חדשים. המושב נראה רחב ונמוך יותר, אך אין לנו נתונים לגבות את זה. כמובן, שמסך ה-TFT יגדל וישתכלל ברוח הקדמה, ויכלול את מערת ההפעלה דרך ג'ויסטיק, כמו גם מערכות האלקטרוניקה. שימו לב ל'חור' ביחידת התאורה הקדמית – שם צפויה להשתלב יחידת הרדאר של מערכת בקרת המהירות האדפטיבית ומערכת ההתראה.
אין לנו שום מידע לגבי שינויים צפויים ביחידת המנוע, אך סביר להניח שהוא יקבל טיפל'ה יותר כוח – כי תמיד צריך להתקדם קדימה. לא ניתן להתעלם מהאגזוז הענק שנראה שבנו סביבו את האופנוע ועומד בתקנות יורו 5. אנחנו מניחים שמערכות תחליפיות כבר מחכות על המדף.
האופנוע יוצג בתערוכת מילאנו הקרובה בנובמבר. משטרת התנועה מחכה לו גם.
גם מכלי דלק בצדדים כמו ב 790 הגאוני
איזה יופי. אופנוע שקשור אליו עוד אופנוע (בצורה של אגזוז). וכל זה בטח בשביל עוד עשרה כ"ס שאף אחד מעולם לא ישתמש בהם.
תחליפו דוד