דף הבית / חדשות / ק.ט.מ 1290 סופר אנדורו R – מה לא ברור?
KTM-1290-SuperEnduro-R-1

ק.ט.מ 1290 סופר אנדורו R – מה לא ברור?

אין טעות בכותרת, מישהו הסב את הק.ט.מ 1290 סופר דיוק R לאופנוע אנדורו תחרותי

בטח תהיתם לעצמכם איך זה יהיה לרכוב בשטח כשמתחתיכם מנוע 1,300 סמ"ק של היפר-נייקד מודרני. אז הנה, יש רוכב צ'כי שיכול לענות לכם על כך.

KTM-1290-SuperEnduro-R-19

Jiří Heiník הוא רוכב מרוצים צ'כי שמתחרה גם בשטח וגם באליפות המבוססת על ה-X-BOW – רכב הכביש של ק.ט.מ. יחד עם יבואן ק.ט.מ בצ'כיה הוא לקח את השלדה ומנוע ה-1,301 סמ"ק ו-177 כ"ס של ה-1290 סופר דיוק R דגם 2015, הוסיף מזלג WP בקוטר 48 מ"מ שנלקח ה-1290 סופר אדוונצ'ר, והרכיב חישוקי וצמיגי אנדורו מחוזקים, שיכולים להתמודד עם 180 ק"ג שהאופנוע שוקל כעת. החזית קיבלה פנים של אופנוע אנדורו עם יחידת הפנס והכנף, ומערכת הפליטה קיבלה דוד קליל יותר מהמקור.

Jiří Heiník בן ה-65 כיוון גבוה: לקחת את היצירה הזאת לאחד ממרוצי השטח הקשים ביותר – הארצברג. וכך עשה. סך הכל הגיוני לאחד שהתחרה בפייקס פיק 2012 עם 990 סופרמוטו R משופר. אגב, סט גלגלי הסופרמוטו שלו לא נשארו מיותמים בבית, וגם הורכבו לקצת שעשועי מסלול. בחור כלבבנו.

צפו בווידאו:

 

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

MX1

בשבת: הסבב השלישי באליפות ישראל במוטוקרוס

הסבב השלישי באליפות ישראל במוטוקרוס יתקיים בשבת הקרובה המסלול צ'אמפ פקטורי בפרדס חנה; ניתן להגיע לצפות; קישור לכרטיסים בפנים

תגובה אחת

  1. Avatar

    על אופנוע שטח

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן