דף הבית / חדשות / ק.ט.מ 1290 סופר דיוק R: עוד מבט לדגם החדש
WEB-KTM-1290-Super-Duke-R-015-2

ק.ט.מ 1290 סופר דיוק R: עוד מבט לדגם החדש

עוד תמונות ופרטים של החיה 3.0 - הגרסה החדשה לשנת 2020 של ה-1290 סופר דיוק R, הסופר-נייקד של ק.ט.מ

לפני מספר שבועות העלינו מספר תמונות 'ריגול' של הק.ט.מ 1290 סופר דיוק R החדש, הצפוי לצאת ב-2020. עיקר השינויים הנראים לעין הם בשלדה – עבה יותר, מעוצבת וצבועה אחרת – חדשה לגמרי בדגם 2020. המנוע הוא נושא העומס העיקרי, כמו בדור הקודם. החישוקים הם אחרים לגמרי – חמישה חישורים בחישוק, שנראים הרבה יותר טוב מהדגם הנוכחי. הבולמים של WP, כמו שהיו, אך אנו מניחים שהם שודרגו, כמו גם בלמי הברמבו מלפנים ואחור.

כך נראה הק.ט.מ 1290 סופר דיוק R של 2020
כך נראה הק.ט.מ 1290 סופר דיוק R של 2020

תמונות נוספות של הסופר-נייקד עלו לרשת ומראים הלכה למעשה דגם מוגמר, למעט הגרפיקה. שימו לב למערכת הפליטה, ששונתה בנקודת היציאה מהמנוע, לסעפת מפותלת המאפשרת, ככל הנראה, זווית הטיה גדולה יותר בפניות, וגם לרדיאטור גדול יותר. סיבה נוספת לשינויים היא תקנות יורו 5, לחיים בריאים יותר על פני כדור הארץ. שלדת הזנב שונתה גם כן והקריבה בדגם החדש את מקומו של המורכב האמיץ – אם כי סביר להניח שהגרסה הסדרתית יותקן מושב למורכב בנוסף לאפשרות לוואן-סיט. ככל הנראה הבולם האחורי מחובר לזרוע עם לינק ולא בחיבור ישיר, כמו בדגם הקודם.

מנוע ה-V2 יישאר בנפח של 1,301 סמ"ק, אך יטפס בהספק הסופי – להערכתנו לכיוון ה-190 כ"ס. ל-1290 סופר דיוק R הנבחן יש כידון שונה עם מתג ג'ויסטיק בצד שמאל לשליטה על מסך חדש גם כן – TFT כמובן.

הק.ט.מ 1290 סופר דיוק R יוצג ככל הנראה בתערוכת מילאנו בנובמבר הקרוב.

WEB-KTM-1290-Super-Duke-R-019

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

DGR-2023-07

בשישי: רכיבת הג'נטלמנים של 2025

מהדורת 2025 של רכיבת הג'נטלמנים DGR תצא לדרך ביום שישי 16.5 בתל-אביב; נפגשים בבוקר בסוכנות טריומף ויוצאים משם

תגובה אחת

  1. Avatar

    קטמ פשוט מרובעים, אפילו לא השכילו לנציג קצת פחות מלא בלשון המעטה יהיה הרוכב במקום להרכיב פיל שמכסה את כל הכלי כמעט

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן