בק.ט.מ עובדים על RC390 חדש, שיוצג ככל הנראה בסוף 2019 כדגם 2020. המגזין הבריטי MCN מפרסם תמונות 'ריגול' של RC390 חדש, בעת מבחנים על הכביש הציבורי, מה שאומר שבק.ט.מ מתחילים לפזר רמזים על הדגם, שכאמור ייוצר ככל הנראה כבר לשנת 2020.
ה-RC390 קיבל עדכון לשנת 2017, אולם ביחס ל-390 דיוק – שקיבל עדכון מקיף ביותר – העדכון של ה-RC היה צנוע יותר וכלל מצערת חשמלית, דיסק קדמי גדול יותר ונגיעות עיצוביות בפיירינגים. הפעם בק.ט.מ שמים את הדגש על ה-RC, והשינויים בו יהיו ככל הנראה גדולים.
בראש ובראשונה יש עיצוב חדש לפיירינג – כשמסיכת החזית גדולה יותר עם מיגון רוח יעיל יותר, מה שאומר שגם רוכבים גבוהים מהממוצע עשויים למצוא את מקומם על ה-RC הקטן, ונראה שגם מיכל הדלק חדש וגדול יותר. לפי שלדת הזנב החדשה (והבלתי מגומרת) יהיו גם שינויים כאלה ואחרים בשלדה ובשלדת הזנב. בנוסף, בק.ט.מ צפויים להתקין בולמים איכותיים יותר על ה-RC390 על-מנת לשפר את ההתנהגות והביצועים, וכמובן שיהיה גם מסך TFT צבעוני, כמו ב-390 דיוק.
ה-RC390 יהיה מהכלים הראשונים של ק.ט.מ שיותאמו לתקנות יורו 5 ההולכות ומתקרבות: התקנות תיכנסנה לתוקף בתחילת 2020 לכלים חדשים וב-2021 לכלים קיימים, כך שבשנתיים הקרובות אנחנו צפויים למבול של דגמים חדשים ומחודשים.