אחרי הטיזרים, ברויאל אנפילד חושפים את ההימליאן 450 החדש ל-2024 – האדוונצ'ר של רויאל אנפילד המיועד לשוק העולמי וכולל מנוע חדש לחלוטין, מקורר נוזל – לראשונה מרויאל אנפילד.
ההימליאן 450 החדש, שנחשף בתערוכת מילאנו, לוקח את קונספט ההימליאן המוצלח של רויאל אנפילד כמה שלבים קדימה, כשהוא משודרג בכל מקום אפשרי. ראשית המנוע – סינגל חדש, מקורר נוזל (לראשונה מנוע מקורר נוזל מרויאל אנפילד), המפיק 40 כ"ס ב-8,000 סל"ד לעומת כ-25 כ"ס בדגם היוצא מקורר האוויר. הנפח המדויק של מנוע הסינגל עומד על 451.65 סמ"ק, כשהמנוע בעל 4 שסתומים וגל זיזים עילי כפול (DOHC), וכמובן מוזרק דלק. תיבת ההילוכים בת 6 מהירויות.
השלדה חדשה, ואליה מחוברת מערכת מתלים עם בולמים של שוואה, כשבשני הצדדים יש מהלך גלגל של 200 מ"מ מכובדים. מלפנים יש מזלג הפוך חדש המחליף את המזלג הקונבנציונלי, ומאחור בולם בחיבור ישיר בין הזרוע לבין השלדה, כשהפרוגרסיביות מתקבלת על-ידי קפיץ פרוגרסיבי. חישוקי השפיצים באותן מידות מוצלחות של "21 מלפנים ו-"17 מאחור, המאפשרות – יחד עם מערכת המתלים – עבירות שטח גבוהה מאוד. נציין כי מדובר בחישוקי פנימיות ולא טיובלס.
העיצוב חדש לגמרי, נשען על קווי העיצוב המוכרים של ההימליאן אך עובר מתיחת פנים מודרנית, ויש כמובן מבחר רב של צביעות. מיכל הדלק בנפח 17 ליטרים, מה שאומר טווח רכיבה מכובד של כ-450 ק"מ. המשקל המלא עומד על 198 ק"ג.
מבחינת אבזור, ההימליאן החדש מגיע כמובן עם מערכת ABS המחויבת על-פי התקנות, ויש מסך TFT עגול ומודרני ופנסי LED היקפיים. פרט לכך, ברויאל אנפילד מציעים מגוון רב מאוד של אביזרים מקוריים: החל ממושבים בגובה 805 מ"מ עד 865 מ"מ, מיגון לחלקי האופנוע השונים, מזוודות קשיחות ורכות, ועוד.
הרויאל אנפילד הימליאן 450 צפוי להגיע לאירופה, ובכלל זאת לישראל, בתחילת שנת 2024. מחירו בישראל טרם פורסם, אולם כמו כל דגמי רויאל אנפילד הוא צפוי מתומחר אקטרקטיבית ולתת תמורה טובה למחיר.