רויאל אנפילד מציגים את ההאנטר 350 – גרסה נוספת על פלטפורמת ה-350 סמ"ק.
על פלטפורמת ה-350 של רויאל אנפילד תמצאו את המטאור 350 כרטרו-מודרני לאוהבי המותג ההודי, ואת הקלאסיק 350 – אשר חולק את אותם המכלולים, אבל לוקח את העיצוב אחורה ל-G2 משנת 1948 – הדגם הראשון של אנפילד עם בולם אחורי. כעת מציגים ברויאל אנפילד גרסה נוספת אשר נקראת האנטר (Hunter) 350.
המנוע והמכלולים זהים לגרסאות המוזכרות, עם מנוע חד-צילינדרי בנפח 349 סמ"ק מקורר אוויר עם הזרקת דלק אלקטרונית. ההספק עומד על 20.4 כ"ס ב-6,100 סל"ד והמומנט על 2.75 קג"מ ב-4,000 סל"ד, כאשר תיבת ההילוכים מגיעה עם 5 מהירויות. השלדה עשויה מפלדה, כאשר מלפנים יש מזלג טלסקופי בקוטר 41 מ"מ עם מהלך של 130 מ"מ, החישוקים במידות 17″ מלפנים ומאחור. המשקל היבש עומד על 181 ק"ג – קל ב-14 ק"ג מהקלאסיק 350. בסיס הגלגלים קצר ב-20 מ"מ מהקלאסיק וב-30 מ"מ מהמטאור – לטובת התנהגות טובה יותר.
ההאנטר 350 מגיע בשתי גרסאות – מטרו ורטרו. גרסת המטרו מגיעה עם פנס אחורי LED ומאותתים עגולים. לשתי הגרסאות פנס הלוגן מלפנים. למטרו חישוקים יצוקים, בעוד הרטרו מגיע עם אפשרות לחישוקי שפיצים. יש הבדל במערכות הבלימה, בעוד שלמטרו יש צמד דיסקים ומערכת ABS דו-ערוצית והוא צפוי להגיע לשוק האירופאי ובכלל זה לישראל, הרטרו מגיע עם בלם תוף מאחור ומערכת ABS חד-ערוצית, וככל הנראה שלא יגיע לשוקים האירופאים.
צמד דגמי ההאנטר צפויים להגיע ארצה, כשבשלב זה לא ידוע מועד ההגעה ולא המחיר, אולם זה האחרון צפוי להיות סביב אלו של המטאור (27-25 אלף ש"ח) והקלאסיק (28 אלף ש"ח).