ברויאל אנפילד מציגים גרסאות מעודכנות ל-2023 של הקונטיננטל GT והאינטרספטור 650 עם צבעים חדשים, חישוקים יצוקים עם צמיגי טיובלס, פנסי LED, שקע USB ועדכונים נוספים.
רק לפני מספר ימים הציגו ברויאל אנפילד את גרסאות ה'רעם' ו'ברק' של הקונטיננטל GT והאינטרספטור 650, וכעת מציגים בחברה עדכונים מלאים לשנת 2023 עבור אותן שתי גרסאות ה-650. מעבר לצביעות חדשות המתווספות למבחר הקיים, מתווספים חישוקי 18″ יצוקים עם 7 חישורים (מחליפים חישוקי שפיצים) ועם צמיגי טיובלס באותן המידות (100/90 מלפנים ו-130/70 מאחור). הפנסים הרגילים משתדרגים לתאורת LED מלפנים ומאחור, מתווסף שקע USB לטעינה, יש כפתורי הפעלה חדשים ושונים על הכידון, ידיות כידון עם אפשרות לכיוונון ויש מושב חדש. המנוע וצמד המפלטים יגיעו מושחרים לשנת 2023.
סדרת ה-650 של רויאל אנפילד מורכבת משתי גרסאות: האינטרספטור הוא אופנוע כביש סטנדרטי עם כידון גבוה, בעוד שהקונטיננטל GT בנוי בסגנון קפה רייסר עם קליפ-אונים, כאשר צפויה להצטרף גרסת הימליאן 650 – אדוונצ'ר בסגנון רטרו, שיתבסס על אותו המנוע. מדובר בכלים שפותחו מאפס תוך הישענות על קווי מתאר הנדסיים שאפיינו את ה'טופ' של תעשיית האופנועים הבריטית באמצע המאה הקודמת – אופנועי הטווין. המנועים הם טווין מקבילי מקורר אוויר, עם סידור גל ארכובה של 270 מעלות, גל זיזים עילי יחיד שמניע את שמונת השסתומים, גיר בן 6 הילוכים ומערכת הזרקת דלק. המנוע מפיק 47 כ"ס ב-7,150 סל"ד ומומנט של 5.3 קג"מ ב-5,250 סל"ד. מסביבו שלדת צינורות שפותחה על-ידי Harris Performance הבריטית, הנשענת על מזלג טלסקופי בקוטר 41 מ"מ מלפנים וצמד בולמים מאחור. על העצירה מופקדת מערכת בלימה מתוצרת BYBRE, עם דיסק קדמי יחיד בקוטר 320 מ"מ ודיסק אחורי בקוטר 240 מ"מ, מגובים במערכת ABS.
דגמי 2023 צפויים להגיע בקרוב לישראל, כאשר טרם נמסר המחיר עבור כל אחת מהגרסאות, שצפוי להיות יקר במעט (כ-400 אירו באירופה) מהגרסאות הקיימות, שימשיכו להימכר במקביל במחיר של 45 אלף ש"ח.

