הימאהה R7 שנחשף השבוע לוקח את פלטפורמת ה-MT-07 יחד עם מכלולים ומראה המתאימים יותר למסלול, אז מה דעתכם על אותו הרעיון עם ה-MT-09?
השבוע נחשפנו לימאהה R7 החדש והקרבי, שהוא גרסת הכביש הספורטיבית על בסיס פלטפורמת ה-MT-07 עם מנוע דומה ומכלולים שמותאמים יותר לרכיבות כביש ספורטיביות ולמסלול. צעד צפוי ומתבקש שמרחיב את קשת הדגמים עם מנוע ה-CP2 של ימאהה.
מכונאי מוכשר ב-Venezia Moto, סוכנות ימאהה באיטליה, הקדים במעט את ימאהה והציג בסוכנות לפני מספר שבועות את האח הגדול של ה-R7 עם דגם שרבים ישמחו לראות יוצא מפס הייצור של ימאהה ביפן. הבסיס כאן הוא של הטרייסר 900GT עם מנוע ה-CP3. ההספק המקורי של מנוע הטריפל עלה מ-114 כוחות סוס ל-140 כ"ס בגרסה הזאת, עם מערכת ניהול מנוע משופרת ומערכת פליטה חליפית של אקרפוביץ'.
ההתאמה למסלול דרשה מתלים משודרגים של אוהלינס, שלדת זנב חדשה, מערכת בלימה משודרגת הכוללת גם קליפרים מדגם GP4 RX של ברמבו, חישוקים קלים של OZ וצמיגי סליקס של פירלי. המשקל ירד ל-155 ק"ג, העטופים בפיירינג שנבנה בעבודת יד בסדנה.
הימאהה R9M הוא יצירה יחידה במינה, שמעניקה רוח גבית לשמועות החזקות על R9 סדרתי של ימאהה אשר ירחיב את משפחת דגמי ה-MT-09.